Sove igennem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Jeg ville også bare lade hende sove - evt. "tanke" hende lidt ekstra op, fx ved at gøre måltiderne lidt større om aftenen.

Jeg synes nu hun spiser fint om aften, ca. kl18.00 mellem 70-100ml ca kl2030 70-100ml og ca 23 igen mellem 70-100ml.

Så der meget hun spiser inden for kort tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Klumpe-dumpe

xxx skriver:

ej, det bliver da vildt spændende at se hvordan det går! Kan godt forstå du er præget af at have være på neo, men når hunvejer så meget nu og ellers trives tror jeg ikke du behøver vække hende mere...

Nej det er jo også lige netop det jeg tænker, at hun ikke behøver at blive vækket.

Og hun trives fint, hun tager ca. 300g på om ugen. Så det er jo over normal kurven...  -Og hun vil stadig få 5-6 måltider om dagen, som hun har gjort hidtil... Men det kan selvf. godt være at hun snart gerne vil ha´vælling at sove på så,  da det jo bliver flere timer.... (Håber jeg da at det bliver flere sammenhængende timer)

Ejjjjj måske jeg er som et helt nyt menneske i morgen

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Hej I kloge Qvinder 

Jeg har liget et spørgsmål vedr. nattesøvn.

Malucca får drømme-måltid ved 23 tiden, og så VÆKKER jeg hende ved 5 tiden så hun kan spise, mange gange sover hun igennem måltidet og skiftningen. Og vågner først ved 930-10.00 tiden (idag fik hun mad 0530 og jeg vækkede hende så kl. 10.15.

Men jeg tænker lidt på om jeg ikke snart kan lade hende sove, og så måske bare vække hende ved 8-830 tiden istedet?

Dagen igennem får hun mad ca. hver 4. time, men det er ikke sådan hun melder sig. Men hun spiser når jeg giver hende mad. Det er faktisk kun om aften hun melder sig, der spiser hun ved 18-1830 tiden og så vil hun ha´mere 1½-2 timer efter.

Hun er jo 14½ uge, hvornår lod I jeres sove igennem???

For 1½ mdr. siden talte jeg med SP om det og der sagde hun at jeg gerne måtte lade hende sove igennem, men max 5 timer (vil jeg jo ikke kalde sove igennem)

Trine der godt ved hun har et luksus-problem

Jeg har ik vækket Emil når han skulle have mad, kun kl 12 om natten hvor han fik en flaske og så ku han nemt sove til kl 8 om morgen.
Har hørt der er nogen der får den 5 timeres regl afvide, men min sp syntes kun det var godt at han sov, for så var det jo det han havde brug for.
Lad være at sætte nat måltiderne op, så har du bare mere som skal vænnes af med i den sidste ende, så hellere sætte dem om dagen op.

Kan se du vil prøve at lade hende sove idag, er spændende om hun vågner helt af vane når det er hehe. Men måske så at natmåltidet bliver rykket lidt frem, men jeg vil da sige, det er bedre at sove til man selv vågner end at blive vækket. Jo længere tid du bliver ved at vække hende, jo større er risikoen for at det bliver en dårlig vane for hende at skal op.

Glæder mig til at høre om hvordan det er gået

Anmeld

20. juni 2009

Bondepigen

Ja, jeg glæder mig osse til at høre, hvordan I får sovet i nat. Håber I begge sover dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.