1990h skriver:
Jeg har altid syntes at gravide maver er rigtig pæne, og en kvinde bliver endnu flottere med den mave. Og havde virkelig glædet mig til at gå med den følelse.
Men.
Jeg kan absolut ikke se det flotte ved mig selv og med mave på
det ikke fordi den sidder grimt, er for stor, der heller ingen strækmærker endnu. det bare generelt
Når jeg ser mig selv i spejlet har jeg aldrig nogensinde følt mig så
ØV!.
Stor mave, bryster der har ændret form, vand i fingrene og hovedet, ekstra godt på kinderne og siderne og enorme svedture
føler mig virkelig ucharmerende og syntes det svært at se sig selv som "tyk" når man normalt ellers ser sådan rimelig ud..
er jeg mon den eneste der har følt det sådan? føler der noget ragende galt med mig:/
se lyst på det! DU ER GRAVID............ tænk på alle os, der har ædt som vi fik penge for det, hen over julen - og nu står med resultatet væltende, som en kød-lavine ud over buksekanten... OG ALLE spørger " er du gravid?"
NEEEEEJ!!! bare typen med nutella i blodårene og for hvem sætningen "nej tak, er mæt" bare er en ikke eksisterende mulighed for sammensætning af ord.
Os der kun får motion til og fra køleskabet.
Os hvis største muskler sidder i kæberne.
Os der bilder os ind at, jordbær tærte også er en slags frugt.
Glæder mig som en sindssyg til de 5 kilo, bliver erstattet med 15 kilo spædbarn, fostervand og 18 års opdragelses helved 
Anmeld