det der med at maven er iih og åhh så flot?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

1990h

M (: skriver:

Jeg har flere gange fået afvide, at jeg er rigtig smukt gravid og at maven sidder SÅ flot - jeg har bare svært ved selv at se det.. Så tror det er meget normalt, at man synes, at alle andre gravide er super smukke, men at man selv er sådan lidt "bum bum".. 

Ja jeg tror du har ret... der er ski heller ikke noget smukkere end en gravid mave der bare sidder perfekt. men ja, når det kommer til en selv..så er man ski nok sådan lidt bum bum. man er jo heller ikke vant til at se sig selv sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

M (:

1990h skriver:

Ja jeg tror du har ret... der er ski heller ikke noget smukkere end en gravid mave der bare sidder perfekt. men ja, når det kommer til en selv..så er man ski nok sådan lidt bum bum. man er jo heller ikke vant til at se sig selv sådan

Nej, og jeg har aldrig set en gravid mave oppe fra, så det er jo også et helt andet perspektiv end det man normalt har!

Anmeld

22. februar 2013

1990h

M (: skriver:

Nej, og jeg har aldrig set en gravid mave oppe fra, så det er jo også et helt andet perspektiv end det man normalt har!

Haha, ja, det kan der selvfølgelig være noget om

Anmeld

22. februar 2013

Hulubulu86

Jeg tror det er meget normalt, hører det i hvert fald ofte fra veninderne.Jeg var selv heldig tror jeg, elskede min krop som gravid men jeg blev heller ikke så stor og det eneste der voksede lidt var maven og brysterne. Kunne ikke lade være med at beundre mig selv hver gang jeg så et spejl (og gik oftest forbi spejlet mange mange mange gange og med vilje). Ville heller ikke have haft noget imod at gå en måned over tid ;pMåske det også hænger sammen med hvor nem ens graviditet har været.Men ligemeget hvor tyk og kluntet man kan føle sig så er der ikke noget bedre end at mærke de der små arme og ben bevæge sig under huden og det må da lede tankerne lidt væk fra hvordan man føler man ser ud

Anmeld

22. februar 2013

smokin

Jeg synes til gengæld ikke alle maver er flotte og kan undrer mig over den ros der ofte finder sted  

Anmeld

22. februar 2013

gædde/gitte

1990h skriver:

Jeg har altid syntes at gravide maver er rigtig pæne, og en kvinde bliver endnu flottere med den mave. Og havde virkelig glædet mig til at gå med den følelse.

Men.

Jeg kan absolut ikke se det flotte ved mig selv og med mave på det ikke fordi den sidder grimt, er for stor, der heller ingen strækmærker endnu. det bare generelt
Når jeg ser mig selv i spejlet har jeg aldrig nogensinde følt mig så ØV!.
Stor mave, bryster der har ændret form, vand i fingrene og hovedet, ekstra godt på kinderne og siderne og enorme svedture føler mig virkelig ucharmerende og syntes det svært at se sig selv som "tyk" når man normalt ellers ser sådan rimelig ud..

er jeg mon den eneste der har følt det sådan? føler der noget ragende galt med mig:/

se lyst på det! DU ER GRAVID............ tænk på alle os, der har ædt som vi fik penge for det, hen over julen - og nu står med resultatet væltende, som en kød-lavine ud over buksekanten... OG ALLE spørger " er du gravid?"

NEEEEEJ!!! bare typen med nutella i blodårene og for hvem sætningen "nej tak, er mæt"  bare er en ikke eksisterende mulighed for sammensætning af ord.

Os der kun får motion til og fra køleskabet.

Os hvis største muskler sidder i kæberne.

Os der bilder os ind at, jordbær tærte også er en slags frugt.

Glæder mig som en sindssyg til de 5 kilo, bliver erstattet med 15 kilo spædbarn, fostervand og 18 års opdragelses helved

Anmeld

22. februar 2013

FrkZier

1990h skriver:

Jeg har altid syntes at gravide maver er rigtig pæne, og en kvinde bliver endnu flottere med den mave. Og havde virkelig glædet mig til at gå med den følelse.

Men.

Jeg kan absolut ikke se det flotte ved mig selv og med mave på det ikke fordi den sidder grimt, er for stor, der heller ingen strækmærker endnu. det bare generelt
Stor mave, bryster der har ændret form, vand i fingrene og hovedet, ekstra godt på kinderne og siderne og enorme svedture føler mig virkelig ucharmerende og syntes det svært at se sig selv som "tyk" når man normalt ellers ser sådan rimelig ud..

er jeg mon den eneste der har følt det sådan? føler der noget ragende galt med mig:/

jeg har det FULDSTÆNDIG som dig! - jeg har altid synes at gravide var SÅÅÅ smukke, og det synes jeg faktisk stadig.. altså alle gravide undtagen mig selv!

jeg føler bare slet ikke min mave er flot ligesom alle de andre gravide, føler mig tyk og klodset!

Anmeld

22. februar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Men.

Du er slet ikke ene.. I starten følte jeg mig bare lidt ekstra kagefed, fordi jeg i forvejen er ret godt i stand, så kunne det godt forveksles med en kagefed mave, synes jeg selv..

Selv nu, hvor jeg faktisk er ved at sprække føler jeg når jeg sidder ned, at jeg bare er kagefed.. Det er så en helt anden sag når jeg står op - heldigvis

Men mon ikke det kommer en dag?

Anmeld

22. februar 2013

1990h

Hvor er i søde alle sammen og tusind tak for input. Det rart at se at man ikk er alene om at føle sådan.

Jeg kan sagtens se at indtil videre har jeg været heldig med maven og den sidder flot, men dertil hvor jeg beundre den på samme måde som jeg beundre andres der lang vej..

Har heldigvis haft en nem graviditet og glæder mig vildt men glæder mig til den dag hvor jeg ikk føler mig som hvalen valborg. Ha ha.

Tænker også at når først maven er væk så der måske dage kuns man savner den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.