det der med at maven er iih og åhh så flot?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
18 svar
8 synes godt om
22. februar 2013

1990h

Jeg har altid syntes at gravide maver er rigtig pæne, og en kvinde bliver endnu flottere med den mave. Og havde virkelig glædet mig til at gå med den følelse.

Men.

Jeg kan absolut ikke se det flotte ved mig selv og med mave på det ikke fordi den sidder grimt, er for stor, der heller ingen strækmærker endnu. det bare generelt
Når jeg ser mig selv i spejlet har jeg aldrig nogensinde følt mig så ØV!.
Stor mave, bryster der har ændret form, vand i fingrene og hovedet, ekstra godt på kinderne og siderne og enorme svedture føler mig virkelig ucharmerende og syntes det svært at se sig selv som "tyk" når man normalt ellers ser sådan rimelig ud..

er jeg mon den eneste der har følt det sådan? føler der noget ragende galt med mig:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Hullabullabulla

1990h skriver:

Jeg har altid syntes at gravide maver er rigtig pæne, og en kvinde bliver endnu flottere med den mave. Og havde virkelig glædet mig til at gå med den følelse.

Men.

Jeg kan absolut ikke se det flotte ved mig selv og med mave på det ikke fordi den sidder grimt, er for stor, der heller ingen strækmærker endnu. det bare generelt
Stor mave, bryster der har ændret form, vand i fingrene og hovedet, ekstra godt på kinderne og siderne og enorme svedture føler mig virkelig ucharmerende og syntes det svært at se sig selv som "tyk" når man normalt ellers ser sådan rimelig ud..

er jeg mon den eneste der har følt det sådan? føler der noget ragende galt med mig:/

Kender følelsen, føler mig som en flodhest

Men vi kan trøste os med at der kommer noget smukt ud af det

Anmeld

22. februar 2013

1990h

Britt88 skriver:

Kender følelsen, føler mig som en flodhest

Men vi kan trøste os med at der kommer noget smukt ud af det

Ja. det trøster jeg mig virkelig også med. Kan sagtens finde rigtig mange glæder ved denne her graviditet.

men bestemt ikke kroppens forandringer.

Anmeld

22. februar 2013

tarkoflen

Jeg synes nu også min mave er pænest med tøj på men der er jeg tilgengæld også godt tilfreds

Håber du kan finde lidt skønhed i din graviditet!

Anmeld

22. februar 2013

1990h

tarkoflen skriver:

Jeg synes nu også min mave er pænest med tøj på men der er jeg tilgengæld også godt tilfreds

Håber du kan finde lidt skønhed i din graviditet!

Ja med tøj bliver det trods alt bedre.

Ja det nok mere de indre skønheder jeg kan se smiler.

i starten lige da maven kom og voksede lidt af gangen syntes jeg det var vildt hyggeligt og flot. men nu hvor den er stor og i vejen når jeg sover så den bare blevet øv.

men elsker at sidde og kigge på den når der gang i den derinde. måden den bare lidt pludselig ændre form.. det sjovt

Anmeld

22. februar 2013

tarkoflen

1990h skriver:

Ja med tøj bliver det trods alt bedre.

Ja det nok mere de indre skønheder jeg kan se smiler.

i starten lige da maven kom og voksede lidt af gangen syntes jeg det var vildt hyggeligt og flot. men nu hvor den er stor og i vejen når jeg sover så den bare blevet øv.

men elsker at sidde og kigge på den når der gang i den derinde. måden den bare lidt pludselig ændre form.. det sjovt

Godt du synes den er finere med tøj på, det er da en god start

Men ja den bliver da lidt stor og i vejen, det kommer man vist ikke udenom... Men den indre skønhed er heller ikke at kimse af mon ikke alle andre synes den er lige så smuk, som du synes andres maver er?

Vores baby har lidt vendt sig med arme og ben ind mod min ryg, så min mave ændre desværre ikke så vildt form, som jeg kan se, at andres gør, håber snart hun får vendt sig om igen, for det er bare rigtig hyggeligt

Anmeld

22. februar 2013

1990h

tarkoflen skriver:

Godt du synes den er finere med tøj på, det er da en god start

Men ja den bliver da lidt stor og i vejen, det kommer man vist ikke udenom... Men den indre skønhed er heller ikke at kimse af mon ikke alle andre synes den er lige så smuk, som du synes andres maver er?

Vores baby har lidt vendt sig med arme og ben ind mod min ryg, så min mave ændre desværre ikke så vildt form, som jeg kan se, at andres gør, håber snart hun får vendt sig om igen, for det er bare rigtig hyggeligt

hehe jo det har du ret i..

andre syntes også den er flot..og syntes også selv at den sidder pænt..den sidder lige foran..men arhj..måske det bare en blanding af at jeg er træt af at ha vand i kroppen, sovende og stive fingre og svedture at jeg så generelt føler mig ussel

årrh den bandit..ja det super hyggeligt ..nogle gange kan man lige trykke lidt på foden så rykker hun den et andet sted hen:p

Anmeld

22. februar 2013

tarkoflen

1990h skriver:

hehe jo det har du ret i..

andre syntes også den er flot..og syntes også selv at den sidder pænt..den sidder lige foran..men arhj..måske det bare en blanding af at jeg er træt af at ha vand i kroppen, sovende og stive fingre og svedture at jeg så generelt føler mig ussel

årrh den bandit..ja det super hyggeligt ..nogle gange kan man lige trykke lidt på foden så rykker hun den et andet sted hen:p

Ja det kan jeg godt forstå du er træt af!

Åhh det lyder hyggeligt kom så baby vend dig om, så mor her også kan mærke det

Anmeld

22. februar 2013

1990h

tarkoflen skriver:

Ja det kan jeg godt forstå du er træt af!

Åhh det lyder hyggeligt kom så baby vend dig om, så mor her også kan mærke det

jaa det kunne den da godt lige gøre

Anmeld

22. februar 2013

M (:

1990h skriver:

Men.

Jeg har flere gange fået afvide, at jeg er rigtig smukt gravid og at maven sidder SÅ flot - jeg har bare svært ved selv at se det.. Så tror det er meget normalt, at man synes, at alle andre gravide er super smukke, men at man selv er sådan lidt "bum bum".. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.