Jeg ved ikke helt om jeg er begyndt at komme ind i denne kategori.
Jeg har haft ønsket om at få et barn de sidste 4 år, men da jeg lige havde endt et forhold og startet et nyt kort efter, så var det ikke rigtigt i fokus på det tidspunkt.
Jeg talte dog med min nye partner om det i starten og vi var enige om vi gerne vil ha et barn sammen. Men vi ville vente da vi begge havde et hårdt breakup.
Men for næsten 1,5 år siden startede vi så småt, da vi så efter et halvt år tænkte nu må vi gøre noget, så blev jeg gravid samme måned. Men mistede så i uge 9

jeg var egentlig ok med det for det var ikke helt gået op for mig styrt VAR gravid. Men da jeg så hørte om den ene og så den anden kollega som var blevet gravid. Så ku jeg mærke bitterhed i mig selv, men det faldt lidt til ro og vi begyndte igen. Men som månederne er gået er jeg blevet mere og mere utålmodig, men da min kollegaer så gik på barsel. Faldt jeg lidt til ro. Men så i denne måned hvor jeg oprindeligt sku ha haft termin, og samtidig fandt ud af en af mine bekendte var gravid. Så eskalerede det lidt for mig, jeg har været liderlig hele dagen. Og så var jeg nok lidt for anmasende på min kæreste hvilket resulterede i en afvisning og så var det somom hele min verden væltede. Jeg har grædt så meget her til aften, og har talt med min kæreste, men sys ikke jeg helt har fået den opbakning jeg havde brug for. Selvom han både lyttede og trøstede mig, så var det bare ikke nok.
Så blev jeg bare nødt til at skrive her for at få luft i følelserne, ikke engang at græde kunne give noget luft. Men sys det her var rart at få skrevet, men har stadig en knude i maven og kan mærke at der ikke ska meget til.
Tak til dig som har læst al det her, det sætter jeg virkelig stor pris på
Anmeld