Hej.
Har været gift i 4 år og kendt min mand i snart 5 år. I starten havde vi meget sex og så fik vi børn og ja vi har været meget igemmen, men vores sex liv sutter altsår bare max røv (undskyld mit sprog) Vi har ikke faktisk ikke sex , en gang i måneden max og jeg ved at være godt træt af det, han har mange undskyldninger, så det hverdagen, så det økonomi eller noget helt andet, det svinger meget, men når jeg vil snakke om det, så kommer han med den sammen evige rumle, vi skal lige have styr på hverdagen, hvilket vi faktisk har, han arbejder meget og det mig der styre hjemmet, så jeg bliver faktisk gal uden at vise det til ham, for jeg følger, han faktisk siger, jeg ikke har styr på en skid (en følelse jeg har, ikke noget han siger).
I dag gik jeg igen igen til ham og han startede med det sammen som han plejer, men han siger også, at sex ikke er vigtigt for ham, der andre tinge livet, hvor til for mig, er sex bare super vigtigt, det betyder noget og det her man er nærværende med hinanden.
Jeg følger han ikke har lyst til mig, men han siger, det har ikke noget med det at gøre, men hvad skal jeg sille op, jeg kørt træt i at kæmpe for det, jeg gør så vi alle uden børn, så sendt som for en uge siden, men ja det endt bare med, da vi kom hjem, at han var træt, som også er hans evige undskyldning, ja han arbejder meget, men ikke mere end 160 til 180 timer pr måned, jeg er også træt står med 3 unger og er under uddannelse, og har alle pligter, aftaler og holde styr på, men jeg har sku overskud til at være noget for ham også. men han vil heller vi skal se film eller noget, men det svært for vi ikke til det sammen overhovedet. Idag har jeg igen prøvet at finde alene tid, gik fint vi hygge og havde mega sjovt, men så gik det død, da vi kom hjem og så skulle han se flim og jeg er gået for mig selv. Jeg orker bare snart ikke at kæmpe mere for det, for mig skal sex bare noget man helt naturligt har lyst til, men sådan er det ikke her.
Men jeg ved ikke, hvad jeg skal gør, det går mig sku så meget på, at jeg får det skidt af det....
Nogen som har råd og eller nogen, hvis mand eller ikke har det store sexlyst.