Min mand har ingen sexlyst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.751 visninger
19 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej.

Har været gift i 4 år og kendt min mand i snart 5 år. I starten havde vi meget sex og så fik vi børn og ja vi har været meget igemmen, men vores sex liv sutter altsår bare max røv (undskyld mit sprog) Vi har ikke faktisk ikke sex , en gang i måneden max og jeg ved at være godt træt af det, han har mange undskyldninger, så det hverdagen, så det økonomi eller noget helt andet, det svinger meget, men når jeg vil snakke om det, så kommer han med den sammen evige rumle, vi skal lige have styr på hverdagen, hvilket vi faktisk har, han arbejder meget og det mig der styre hjemmet, så jeg bliver faktisk gal uden at vise det til ham, for jeg følger, han faktisk siger, jeg ikke har styr på en skid (en følelse jeg har, ikke noget han siger).

I dag gik jeg igen igen til ham og han startede med det sammen som han plejer, men  han siger også, at sex ikke er vigtigt for ham, der andre tinge livet, hvor til for mig, er sex bare super vigtigt, det betyder noget og det her man er nærværende med hinanden.

Jeg følger han ikke har lyst til mig, men han siger, det har ikke noget med det at gøre, men hvad skal jeg sille op, jeg kørt træt i at kæmpe for det, jeg gør så vi alle uden børn, så sendt som for en uge siden, men ja det endt bare med, da vi kom hjem, at han var træt, som også er hans evige undskyldning, ja han arbejder meget, men ikke mere end 160 til 180 timer pr måned, jeg er også træt står med 3 unger og er under uddannelse, og har alle pligter, aftaler og holde styr på, men jeg har sku overskud til at være noget for ham også. men han vil heller vi skal se film eller noget, men det svært for vi ikke til det sammen overhovedet. Idag har jeg igen prøvet at finde alene tid, gik fint vi hygge og havde mega sjovt, men så gik det død, da vi kom hjem og så skulle han se flim og jeg er gået for mig selv. Jeg orker bare snart ikke at kæmpe mere for det, for mig skal sex bare noget man helt naturligt har lyst til, men sådan er det ikke her.

Men jeg ved ikke, hvad jeg skal gør, det går mig sku så meget på, at jeg får det skidt af det....

Nogen som har råd og eller nogen, hvis mand eller ikke har det store sexlyst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Rsa

Anonym skriver:

Hej.

Har været gift i 4 år og kendt min mand i snart 5 år. I starten havde vi meget sex og så fik vi børn og ja vi har været meget igemmen, men vores sex liv sutter altsår bare max røv (undskyld mit sprog) Vi har ikke faktisk ikke sex , en gang i måneden max og jeg ved at være godt træt af det, han har mange undskyldninger, så det hverdagen, så det økonomi eller noget helt andet, det svinger meget, men når jeg vil snakke om det, så kommer han med den sammen evige rumle, vi skal lige have styr på hverdagen, hvilket vi faktisk har, han arbejder meget og det mig der styre hjemmet, så jeg bliver faktisk gal uden at vise det til ham, for jeg følger, han faktisk siger, jeg ikke har styr på en skid (en følelse jeg har, ikke noget han siger).

I dag gik jeg igen igen til ham og han startede med det sammen som han plejer, men  han siger også, at sex ikke er vigtigt for ham, der andre tinge livet, hvor til for mig, er sex bare super vigtigt, det betyder noget og det her man er nærværende med hinanden.

Jeg følger han ikke har lyst til mig, men han siger, det har ikke noget med det at gøre, men hvad skal jeg sille op, jeg kørt træt i at kæmpe for det, jeg gør så vi alle uden børn, så sendt som for en uge siden, men ja det endt bare med, da vi kom hjem, at han var træt, som også er hans evige undskyldning, ja han arbejder meget, men ikke mere end 160 til 180 timer pr måned, jeg er også træt står med 3 unger og er under uddannelse, og har alle pligter, aftaler og holde styr på, men jeg har sku overskud til at være noget for ham også. men han vil heller vi skal se film eller noget, men det svært for vi ikke til det sammen overhovedet. Idag har jeg igen prøvet at finde alene tid, gik fint vi hygge og havde mega sjovt, men så gik det død, da vi kom hjem og så skulle han se flim og jeg er gået for mig selv. Jeg orker bare snart ikke at kæmpe mere for det, for mig skal sex bare noget man helt naturligt har lyst til, men sådan er det ikke her.

Men jeg ved ikke, hvad jeg skal gør, det går mig sku så meget på, at jeg får det skidt af det....

Har ingen gode råd, men vil bare fortælle dig, at du ikke er alene om at være i et forhold under de omstændigheder 

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

Rsa skriver:

Har ingen gode råd, men vil bare fortælle dig, at du ikke er alene om at være i et forhold under de omstændigheder 

Puha, det var da endeligt dejligt og høre, men trist også. Det jo til at blive skør af, hvordan tackler du det? 

Anmeld

21. februar 2013

MorTil4<3

Anonym skriver:

Hej.

har det altid været sådan ???

hvor længe har i været sammen ???

hvis at du er med på den og noget frækt, så leg en fræk film, eller gå ned og spørg om råd i en sex butik, de har tit mange og sjove uskyldige ting som kan vække den mindste lyst hos en

Anmeld

21. februar 2013

Mother-love

Min kæreste har heller ikke særlig stor sexlyst pga han får antidepressiv medicin. Så vi har igennem lang tid ikke haft ret meget sex. Faktisk siden vi mødte hinanden. Og der kan gå måneder imellem. Vi snakker dog meget om det og blevet mere opmærksomme på det. Da vi blev mere venner end kærester efter isabella kom. Vi havde ikke sex imens jeg var gravid og vi havde sex togange lige efter hun blev født og så gik der faktisk lidt over et år før vi havde sex igen. Så nu er deg blevet bedre. Men vi har ikke særlig tit sex. Jeg har super meget lyst til sex, så jeg ordner det tit selv. Og det ved han godt og vi har begge accepteret at det desværre er sådan. Men vi elsker hinanden utrolig højt alligevel.

Det har taget mig næsten 4 år om at acceptere dette. Fordi jeg bildte mig selv ind at det var pga mig han ikke ville. Men det er det ikke. Det ved jeg nu. Jeg elsker ham utrolig højt og han giver så meget andet. Og er bare så dejlig en person så jeg vil hellere leve med ikke voldsomt meget sex og så have en kæreste der virkelig vil gøre alt for jeg har det godt.

Så jeg tænker at endten skal du tage snakken med ham om der er noget der går ham på iforhold til sexlivet. Ellers hvis du kan må du acceptere at han bare ikke har så meget lyst.

Anmeld

21. februar 2013

charlie thy

Anonym skriver:

Hej.

jeg tror I skal søge hjælp... din mand har helt sikkert noget han går og slås med, og du kæmper ikke på samme hold som ham.

Først skal du nok overbevise ham om at I har et reelt problem, og der skal nok sættes hårdt mod hårdt... Går det, så søg en parterapeut, hvis ellers han er med på ideen, så har I en chance for at løse det.

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

jeg tror I skal søge hjælp... din mand har helt sikkert noget han går og slås med, og du kæmper ikke på samme hold som ham.

Først skal du nok overbevise ham om at I har et reelt problem, og der skal nok sættes hårdt mod hårdt... Går det, så søg en parterapeut, hvis ellers han er med på ideen, så har I en chance for at løse det.

Vi har haft mange problemer, og jeg har været ned med depression af flere omgange men i de perioder har jeg ikke afvist sex, søgt det faktisk mere i de perioder end nu hvor jeg har det godt igen, han har været flyttet 4 gang fra mig og vores børn, men det jeg ikke forstår, er så, at de gange han har været flytte har søgt sex, frække billeder og alt muligt andet, jeg ikke lige vil nævne her, men så snart han er kommet tilbage, så dør det bare. Så skal det siges, at han ikke er en særlig åben person, man skal hive tinge ud af ham.

Vi har været rigtigt meget igemmen, men vi har det godt nu, vi elsker hinanden, men jeg er bare ikke tilfreds.

Terapi vil han ikke, har jeg forslået ham, han siger det har vi det for godt til.

Anmeld

21. februar 2013

charlie thy

Anonym skriver:

Vi har haft mange problemer, og har været ned med depression af flere omgange, han har været flyttet 4 gang fra mig og vores børn, men det jeg ikke forstår, er så, at de gange han har været flytte har søgt sex, frække billeder og alt muligt andet, jeg ikke lige vil nævne her, men så snart han er kommet tilbage, så dør det bare. Så skal det siges, at han ikke er en særlig åben person, man skal hive tinge ud af ham.

Vi har været rigtigt meget igemmen, men vi har det godt nu, vi elsker hinanden, men jeg er bare ikke tilfreds.

Terapi vil han ikke, har jeg forslået ham, han siger det har vi det for godt til.

Jeg har selv prøvet det du beskriver... Her var det bare med modsat fortegn, mig der var psykisk hærget og havde opgivet vores parforhold. Men som så ofte skulle vi lige prøve igen, og i vores 'prøve igen' periode, dyrkede vi VILD sex. Jeg er ked af at sige det, men vi blev stadig skilt.

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

har det altid været sådan ???

hvor længe har i været sammen ???

hvis at du er med på den og noget frækt, så leg en fræk film, eller gå ned og spørg om råd i en sex butik, de har tit mange og sjove uskyldige ting som kan vække den mindste lyst hos en

Jeg er bestemt ikke kedelig lad mig sige sådan. Vi har kendt hinanden i 5 år og ja de sidste 4 år, har det sku været op og ned med sexlivet, men de sidste 3,5 meget dårligt, der går måneder i mellem, og har vi endelig noget, så går der meget længe inden det sker igen.

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

charlie thy skriver:

Jeg har selv prøvet det du beskriver... Her var det bare med modsat fortegn, mig der var psykisk hærget og havde opgivet vores parforhold. Men som så ofte skulle vi lige prøve igen, og i vores 'prøve igen' periode, dyrkede vi VILD sex. Jeg er ked af at sige det, men vi blev stadig skilt.

Det var også  mig der havde det psykisk dårligt, ja jeg forstår bare ikke at han søgt det her vilde frække sex, når han flyttede og når han så flyttede ind igen, så fik man intet, det hele gik i står og jeg kæmper som besat for ham behage ham, men jeg tror, jeg snart siger slut, jeg kan ikke blive ved at leve sådan her, jeg bliver dårlig igen, kan jeg godt mærke, følger mig slet ikke set eller noget, han arbejder, der tv, spiller computer og går meget sent i seng, hvilket ikke fortåes, han siger han er for træt til sex, men kan godt side oppe til kl den er 1.30 hverdag, jeg går også selv sent i seng, men det fordi, jeg venter på ham. Det er hårdt at være i efterhånden synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.