Mangler du den bedste FRISØR i København? Jeg har mødt hende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

Asta&Alfred

LR85 skriver:

Jeg går rundt i københavns gader, kigger bare lidt rundt.

Pludselig falder nogen runde flotte skilte på et vindue, hvor der står linebo.dk Jeg kigger ind og ser et lyst og meget moderne rum.

En sjov sofa i hjørnet og et spejl som jeg aldrig har set det før. Nyskabene.

Jeg træder ned i det åbne rum, og en sød ung pige byder mig smilene velkommen. Jeg bliver helt fanget og vi falder hurtigt i snak om hendes flotte sted.

Jeg ender med at blive klippet og er der i 2 timer, til snak om hår, hyggesnak og the.

Jeg kommer HELT sikkert igen og vil blot fortælle at jeg KUN kan anbefale dette sted. Jeg har aldrig oplevet noget mere hyggeligt og hjemmelige, sammen med en høj proffesionalisme.

www.linebo.dk -et besøg værd

Øv jeg bor i Aarhus. Det er ellers fantatsik at du har fundet en super god frisør - De kan være svære at finde, så det er med at holde fast, når man har fået den rette:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

wamse

AalborgPigen skriver:

SAY WHAT ?! Neeeejj.. Puhh det er dyrt .... 

Det kan man også sagtens give her over i det mørke vestjylland Da jeg boede i Haderslev var det også prisen ved mange frisører

Anmeld

22. februar 2013

LR85

Asta&Alfred skriver:

Øv jeg bor i Aarhus. Det er ellers fantatsik at du har fundet en super god frisør - De kan være svære at finde, så det er med at holde fast, når man har fået den rette:-)

ja, det er bare så fedt at finde en der er rigtig god og kan forstå ens ønsker.

Jeg kan i hvert fald anbefale hvis man er ovre på de kanter her.

Anmeld

22. februar 2013

Asta&Alfred

LR85 skriver:

ja, det er bare så fedt at finde en der er rigtig god og kan forstå ens ønsker.

Jeg kan i hvert fald anbefale hvis man er ovre på de kanter her.

Det er d aogså rigtig sødt af dig at reklamere lidt for hende. Den bedste reklame er jo far mund til mund:-)

Anmeld

22. februar 2013

LR85

nattergalen skriver:

Hey LR

Ja det gør hun også og det er bare så sødt af hende.. for det er jo ikke noget jeg har oplevet før, at det bare virker som en selvfølge  

Jamen herhjemme går det stille og roligt.. 
Vi har haft nogle hårde måneder da Gabriel har været syg fra d.24 dec. med RS virus i en måned, efterfulgt af en forkølelse, en operation hvor han fik sin sonde direkte ned i maven og så tog vi da også en lungebetændelse og manglende ilt så vi måtte indlægges igen.. 
Så nu vil vi rigtig gerne have en passe, for nøj vi mangler søvn.. Men dejligt at han er ved at komme sig og behandlingen har hjulpet..  

Hvad med jer, alt vel?  
Haft en god start på det nye år?

Jo taK. 

Jeg skal ikke klage. 

Det er da noget a en hård omgang med jer? Hvornår har i heldet med jer?? 

jeg nyder a komme lidt ud uden børn, fx ned til frisøren. 

Håber selv du kommer lidt ud alene til noget selforkælelse

Anmeld

22. februar 2013

LR85

Asta&Alfred skriver:

Det er d aogså rigtig sødt af dig at reklamere lidt for hende. Den bedste reklame er jo far mund til mund:-)

Ja, det er nu mest for at fortælle andre om en oplevelse, som gjorde at jeg har fundet min fremtidige frisør. 

Det med at videregive gode oplevelser, synes jeg er ret fint, så andre også får chancen for at opleve det.

ps. Super lækker side du selv har. Er VILD med strik

Anmeld

22. februar 2013

Muffin_girl

wamse skriver:

Det kan man også sagtens give her over i det mørke vestjylland Da jeg boede i Haderslev var det også prisen ved mange frisører

Og jeg syntes 350 er dyrt.. Men nogle her i Aalborg tager også i nærheden af de 500.. Syntes bar det er 

Anmeld

22. februar 2013

morethanperfect

Dejligt .. ! Men dyrt !
Jeg bor på sydfyn , og her giver jeg HØJEST 200 kr. for at bli klippet

Anmeld

22. februar 2013

4xGreve

Månsson skriver:

Det var skisme billigt. Det gør mig ikke noget at gi det ekstra for med mit tykke krølle hår kan det hurtigt komme til at se spændende ud hvis man ikke 100%kender det

Kender det godt jeg har tyndt glat og kedeligt hår med et utal af ustyrlige skillinger og jeg har siden vi fik den store sjældent været glad for den måde mit hår var klippet på tros det jeg gav de 300kr det koster her i randers området men så en enkel gang var jeg inde og blive klippet og farvet på teknisk skole og jeg har aldrig været så tilfreds så nu er jeg stam kunde derinde 

Anmeld

22. februar 2013

LR85

Ligegyldig hvad prisen er, er pointen i den her historie om LINEBO.DK, at man kan møde en frisør hvor prisen faktisk er ligegyldig, da man går derfra med en helhedsoplevelse som er unik og det er dét som er noget værd.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.