Mangler du den bedste FRISØR i København? Jeg har mødt hende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.861 visninger
38 svar
10 synes godt om
21. februar 2013

LR85

Jeg går rundt i københavns gader, kigger bare lidt rundt.

Pludselig falder nogen runde flotte skilte på et vindue, hvor der står linebo.dk Jeg kigger ind og ser et lyst og meget moderne rum.

En sjov sofa i hjørnet og et spejl som jeg aldrig har set det før. Nyskabene.

Jeg træder ned i det åbne rum, og en sød ung pige byder mig smilene velkommen. Jeg bliver helt fanget og vi falder hurtigt i snak om hendes flotte sted.

Jeg ender med at blive klippet og er der i 2 timer, til snak om hår, hyggesnak og the.

Jeg kommer HELT sikkert igen og vil blot fortælle at jeg KUN kan anbefale dette sted. Jeg har aldrig oplevet noget mere hyggeligt og hjemmelige, sammen med en høj proffesionalisme.

www.linebo.dk -et besøg værd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

LR85

21. februar 2013

nattergalen

Jeg er bare SÅ enig med dig.. 
Hun er blevet vores frisør herhjemme..

Min mand har sådan noget pindsvinehår der stritter i siderne hvis det bliver klippet forkert og INGEN har kunne gøre det rigtigt.. Ikke før vi kom ned til Line, som bare har så meget hygge i sin kælder og en rigtig rar person der ved hendes venlige sjæl skaber rigtig god stemning  
Jeg fik den perfekte klipning, og Line var så sød at låse døren og rykke spejl og stol ind i baglokalet hvor hun klippede mig nu jeg gik med tørklæde.. Hun tog det næsten som en selvfølge og gjorde det til en del af hendes faste service..
Nu glæder jeg mig til at lille Gabriel skal ned og klippes hos hende her i starten af marts, det bliver helt sikkert rigtig fint  

En kæmpe stor  og mine varmeste anbefalinger til LineBo

Anmeld

21. februar 2013

LR85

nattergalen skriver:

Jeg er bare SÅ enig med dig.. 
Hun er blevet vores frisør herhjemme..

Min mand har sådan noget pindsvinehår der stritter i siderne hvis det bliver klippet forkert og INGEN har kunne gøre det rigtigt.. Ikke før vi kom ned til Line, som bare har så meget hygge i sin kælder og en rigtig rar person der ved hendes venlige sjæl skaber rigtig god stemning  
Jeg fik den perfekte klipning, og Line var så sød at låse døren og rykke spejl og stol ind i baglokalet hvor hun klippede mig nu jeg gik med tørklæde.. Hun tog det næsten som en selvfølge og gjorde det til en del af hendes faste service..
Nu glæder jeg mig til at lille Gabriel skal ned og klippes hos hende her i starten af marts, det bliver helt sikkert rigtig fint  

En kæmpe stor  og mine varmeste anbefalinger til LineBo

Hvor er det dejligt at høre.

Jeg kunne godt forestille mig at hun ville gå rigtig langt for at opfylde et ønske som dit.

Dejlig historie.

Håber forresten at du har det godt og din kære søn også.  

Anmeld

21. februar 2013

nattergalen

LR85 skriver:

Hvor er det dejligt at høre.

Jeg kunne godt forestille mig at hun ville gå rigtig langt for at opfylde et ønske som dit.

Dejlig historie.

Håber forresten at du har det godt og din kære søn også.  

Hey LR

Ja det gør hun også og det er bare så sødt af hende.. for det er jo ikke noget jeg har oplevet før, at det bare virker som en selvfølge  

Jamen herhjemme går det stille og roligt.. 
Vi har haft nogle hårde måneder da Gabriel har været syg fra d.24 dec. med RS virus i en måned, efterfulgt af en forkølelse, en operation hvor han fik sin sonde direkte ned i maven og så tog vi da også en lungebetændelse og manglende ilt så vi måtte indlægges igen.. 
Så nu vil vi rigtig gerne have en passe, for nøj vi mangler søvn.. Men dejligt at han er ved at komme sig og behandlingen har hjulpet..  

Hvad med jer, alt vel?  
Haft en god start på det nye år?

Anmeld

21. februar 2013

HopinWishin

Sikke et dejligt positivt oplæg =)

Ærgerligt man bor i vestjylland

Anmeld

21. februar 2013

Muffin_girl

LR85 skriver:

Jeg går rundt i københavns gader, kigger bare lidt rundt.

Pludselig falder nogen runde flotte skilte på et vindue, hvor der står linebo.dk Jeg kigger ind og ser et lyst og meget moderne rum.

En sjov sofa i hjørnet og et spejl som jeg aldrig har set det før. Nyskabene.

Jeg træder ned i det åbne rum, og en sød ung pige byder mig smilene velkommen. Jeg bliver helt fanget og vi falder hurtigt i snak om hendes flotte sted.

Jeg ender med at blive klippet og er der i 2 timer, til snak om hår, hyggesnak og the.

Jeg kommer HELT sikkert igen og vil blot fortælle at jeg KUN kan anbefale dette sted. Jeg har aldrig oplevet noget mere hyggeligt og hjemmelige, sammen med en høj proffesionalisme.

www.linebo.dk -et besøg værd

Jeg tjekkede lige prisen. Klip fra 475... Puha det er dyrt i Kbh .. 

uhh..  

Men godt du er glad 

Anmeld

21. februar 2013

nattergalen

AalborgPigen skriver:

uhh..  

Men godt du er glad 

Ja, men til gengæld er hun alle pengene værd plus hun er uddannet hos Stender, som er en af de bedste i DK  

Anmeld

21. februar 2013

LR85

AalborgPigen skriver:

uhh..  

Men godt du er glad 

ja, det koster det bare drønhurtigt.

har også oplevet priser omkring 6-700 kr, BARE for klip... så i det her tilfælde er det faktisk en god pris

Men med den helhedsoplevelse jeg fik med, ville jeg helt klart gå dertil en anden gang og lægge mine penge, end alle andre steder.

Man fik virkelig noget for pengene.

Anmeld

21. februar 2013

Muffin_girl

nattergalen skriver:

Ja, men til gengæld er hun alle pengene værd plus hun er uddannet hos Stender, som er en af de bedste i DK  

Det skal jeg ikke udtale mig om hun er  

Jeg ved ikke hvad Stender er ? 

Men det er bare vildt hvor stor forskel der er på Jylland og KBH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.