hvad ville i vælge (kat og ferie)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor skal katten være

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.244 visninger
19 svar
11 synes godt om
21. februar 2013

PernilleogLouis

Imorgen tah vi 14 dage til Thailand og nu er jeg blevet i tvivl om hvad jeg skal gøre med vores kat.

Der er to muligheder

1. Blive hjemme i dens eget hjem - der kommer en nabo og giver mad og vand hver dag

2. Hjem til min søster - ud af eget hjem men den har mere selskab end bare en der kommer og fodre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

o1Mutte

PernilleogLouis skriver:

Imorgen tah vi 14 dage til Thailand og nu er jeg blevet i tvivl om hvad jeg skal gøre med vores kat.

Der er to muligheder

1. Blive hjemme i dens eget hjem - der kommer en nabo og giver mad og vand hver dag

2. Hjem til min søster - ud af eget hjem men den har mere selskab end bare en der kommer og fodre

Synes den skal blive hjemme. Katte bliver nemt stressede af at blive flyttet.

Måske kunne din søster komme hver dag og lege lidt med katten?

Anmeld

21. februar 2013

o1Mutte

PernilleogLouis skriver:

Der er to muligheder

De gange vi er flyttet har min kat ikke spist i et par dage. Så det synes jeg ikke man skal risikere.

Anmeld

21. februar 2013

Muhmi

Hjemme... De bliver totalt rundforvirrede af at blive flyttet rundt på hele tiden.... Så længe der kommer én og giver mad/vand + lidt kæl, så skal katten nok klare sig

Anmeld

21. februar 2013

PernilleogLouis

o1Mutte skriver:

De gange vi er flyttet har min kat ikke spist i et par dage. Så det synes jeg ikke man skal risikere.

Det var også min egen første tanke - blev bare i tvivl da min søster spurgte om hun skulle tag den - sidst vi var på ferie 1 uge var hun altså noget sær da vi kom hjem så tænke om hun havde manglet selskab

Anmeld

21. februar 2013

PernilleogLouis

Muhmi skriver:

Hjemme... De bliver totalt rundforvirrede af at blive flyttet rundt på hele tiden.... Så længe der kommer én og giver mad/vand + lidt kæl, så skal katten nok klare sig

ja det er nok rigtigt - det var også planen til at starte md - blev bare i vivl da min søster spurgte

Anmeld

21. februar 2013

o1Mutte

PernilleogLouis skriver:

Det var også min egen første tanke - blev bare i tvivl da min søster spurgte om hun skulle tag den - sidst vi var på ferie 1 uge var hun altså noget sær da vi kom hjem så tænke om hun havde manglet selskab

Kan din søster ikke bruge lidt tid sammen med den hjemme ved jer?

Men tror ikke katte har samme tidsfornemmelse som mennesker. Dog er 14 dage lang tid at være alene

Anmeld

21. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hjemme, især når der bliver kigget til den hver dag! Vh stine

Anmeld

21. februar 2013

Mettefpigen

Hos søster... Blir da for kedeligt at være 14 dage alene..

Anmeld

21. februar 2013

o1Mutte

Mettefpigen skriver:

Hos søster... Blir da for kedeligt at være 14 dage alene..

Tvivler på at den vil kede sig Nu sover katte størstedelen af døgnet væk Og katte bliver meget stressede af at blive flyttet. De er ikke ligesom hunde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.