Der sku ha stået 1 1/2 uge!
Jeg fik det konstateret i uge 32+3, da jeg var til jordmor.
Jeg var indlagt på svangergangen. Vi blev tilbudt at komme over og se neo afd, for de ik forventede at jeg ville ku gå i flere uger med ssf. Det sagde vi ja til, hvilket vi var rigtig glade for, for så vidste vi hva vi ku for vente når hun kom.
Jeg følte mig endelig ik syg, havde bare mega meget vand i kroppen, gik fra at bruge str 39 i sko, til at bruge min kærstest kondisko i str 43. Den lørdag da jeg så fik aks, blev jeg bare vildt dårlig!
Jeg fik synsforstyrelse, migræne, snurene i hænderne/ armene, trykken i maven/ brystet og kastede op. Mine blodprøver viste at min krop ik ku holde til det mere, mine organer var påvirket og jeg havde 3+ i urin, også gik det ellers ret hurtigt. Pludselig stod der en fødselslæge og jordmor på min stue og sagde, at nu var det nu, og i løbet af en time, var hun ude. Hun vejede 1940 g og målte 45 cm.
Jeg var ret dårlig bagefter og så første thea dagen efter, men det var ok,for jeg vidste at hun havde det godt, og at far holdte øje med hende. Mit blodtryk er aldrig blevet normalt igen efter, så da jeg blev gravid her anden gang, var jeg i behandlig med Trandate,for mit høje blodtryk, og gik til kontrolscaninger hver 4 uge. Jeg blev sat i gang på min terminsdato og fik en lille kæmpe baby på 3820 g og 52 cm.
Uha det blev vist lidt langt! Håber de får styr på dit blodtrk, og hvis du ik allerede er kommet i behandling, ka jeg kun anbefale Trandate! Vh stine