Så har jeg mærket lillemanden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

B&J

banana3 skriver:

Det er helt fantastisk, glæder mig til farmand kan mærke det også..

Jaaaaaa det bliver større når han også kan mærke det ej hvor er det vidunderligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Annette A

Skønt.

Ja det er bare det allerbedste ved at være gravid. Det er så fantastisk at få lov at opleve.

Anmeld

21. februar 2013

Trekløver(:

Hvor dejligt, du kan mærke jeres lille baby

Er også i uge 18, men har ikke mærket liv endnu, glæder mig til det er min tur 

Anmeld

21. februar 2013

mommy1991

banana3 skriver:

HVOR ER DET BARE FANTASTISK!!!!

Jeg har været lidt i tvivl de sidste par dage, men nu er jeg på ingen måde i tvivl. Mærker ham ofte hvis jeg ligger mig på maven, og tydeligt når jeg ligger mig efter vi har spist.. Hvor er det bare stort! lille bitte bølle, vi er nu i uge 18, og der er stadig helt flad mave, dog kan jeg begynde at ane livmoderen ude i siderne lidt mere end hvad jeg plejer NU har jeg VIRKELIG følelsen af at jeg har en lille i maven..

Kan du stadig holde ud at ligge på maven? Jeg synes det var vildt ubehageligt selv før min mave voksede Og hvor fantastisk med liv!!! Glæder mig til jeg også mærker liv  

Anmeld

21. februar 2013

emsaroto

banana3 skriver:

HVOR ER DET BARE FANTASTISK!!!!

Jeg har været lidt i tvivl de sidste par dage, men nu er jeg på ingen måde i tvivl. Mærker ham ofte hvis jeg ligger mig på maven, og tydeligt når jeg ligger mig efter vi har spist.. Hvor er det bare stort! lille bitte bølle, vi er nu i uge 18, og der er stadig helt flad mave, dog kan jeg begynde at ane livmoderen ude i siderne lidt mere end hvad jeg plejer NU har jeg VIRKELIG følelsen af at jeg har en lille i maven..

JUBI!!!!  
Det skal fejres søde haha, Oskar og jeg må lige tage os sammen til at invitere jer forbi til mad en dag  

Anmeld

21. februar 2013

banana3

emmagirl skriver:

Kan du stadig holde ud at ligge på maven? Jeg synes det var vildt ubehageligt selv før min mave voksede Og hvor fantastisk med liv!!! Glæder mig til jeg også mærker liv  

Nej, det kniber med at ligge på maven, det trykker for meget derinde Det er meget mod min vilje, for jeg ligger ALTID på maven! han må jo også fylde en del derinde, når nu han ikke buler ud af endnu

Anmeld

21. februar 2013

banana3

emsaroto skriver:

JUBI!!!!  
Det skal fejres søde haha, Oskar og jeg må lige tage os sammen til at invitere jer forbi til mad en dag  

JA ! Det synes jeg også

Anmeld

21. februar 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Nej, det kniber med at ligge på maven, det trykker for meget derinde Det er meget mod min vilje, for jeg ligger ALTID på maven! han må jo også fylde en del derinde, når nu han ikke buler ud af endnu

Samme her!!! Savner sådan at ligge på maven!!  

Anmeld

21. februar 2013

banana3

emmagirl skriver:

Samme her!!! Savner sådan at ligge på maven!!  

Åhhh - der er læææænge til vi kommer til at ligge på maven igen

Anmeld

21. februar 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Åhhh - der er læææænge til vi kommer til at ligge på maven igen

Jaaa, og har endda hørt at man ikke kn ligge på maven lige bagefter - der går noget tid :O 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.