Så har jeg mærket lillemanden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
19 svar
8 synes godt om
20. februar 2013

banana3

HVOR ER DET BARE FANTASTISK!!!!

Jeg har været lidt i tvivl de sidste par dage, men nu er jeg på ingen måde i tvivl. Mærker ham ofte hvis jeg ligger mig på maven, og tydeligt når jeg ligger mig efter vi har spist.. Hvor er det bare stort! lille bitte bølle, vi er nu i uge 18, og der er stadig helt flad mave, dog kan jeg begynde at ane livmoderen ude i siderne lidt mere end hvad jeg plejer NU har jeg VIRKELIG følelsen af at jeg har en lille i maven..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Christina :-)

Så fantatisk:-) Hvordan mærk? Spak?

Anmeld

20. februar 2013

banana3

mortilelias:-) skriver:

Så fantatisk:-) Hvordan mærk? Spak?

Ja, små bitte spark!

Anmeld

20. februar 2013

Clisolka

Åååårh hvor fantastisk!! Ja, det er skønt at mæke baby, glæder mig også til at jeg kan det igen 

Anmeld

20. februar 2013

Klokkeblomst88

banana3 skriver:

HVOR ER DET BARE FANTASTISK!!!!

Jeg har været lidt i tvivl de sidste par dage, men nu er jeg på ingen måde i tvivl. Mærker ham ofte hvis jeg ligger mig på maven, og tydeligt når jeg ligger mig efter vi har spist.. Hvor er det bare stort! lille bitte bølle, vi er nu i uge 18, og der er stadig helt flad mave, dog kan jeg begynde at ane livmoderen ude i siderne lidt mere end hvad jeg plejer NU har jeg VIRKELIG følelsen af at jeg har en lille i maven..

Ej hvor er det fantastisk, så skønt du kan mærke ham 

Anmeld

20. februar 2013

banana3

Klokkeblomst88 skriver:

Ej hvor er det fantastisk, så skønt du kan mærke ham 

Det så dejligt, Hvordan går det hos jer ?? Vokser maven, og sparker lillemanden ?

Anmeld

20. februar 2013

Klokkeblomst88

banana3 skriver:

Det så dejligt, Hvordan går det hos jer ?? Vokser maven, og sparker lillemanden ?

Jeg sender dig lige en privat besked 

Anmeld

20. februar 2013

B&J

ej hvor er det bare super dejligt, det var også det der gjorde jeg endelige følte mig gravid den gang i uge 19 fik jeg det første spark det er så stort

Anmeld

20. februar 2013

banana3

Klokkeblomst88 skriver:

Jeg sender dig lige en privat besked 

Jeg har lige sendt dig en også

Anmeld

20. februar 2013

banana3

B&J skriver:

ej hvor er det bare super dejligt, det var også det der gjorde jeg endelige følte mig gravid den gang i uge 19 fik jeg det første spark det er så stort

Det er helt fantastisk, glæder mig til farmand kan mærke det også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.