Første forsøg med fastvikle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

christina92

Er der nogen der selv bruger fastvikler som måske kan hjælpe mig?

Skal viklen så langt ned over mine arme? Hver gang jeg forsøger at løfte dem stammer de jo stoffet om carolina og det gør egentlig ondt at bære hele hendes vægt på armen når jeg løfter dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Jibbe

Den sidder da super fint. De skal jo sidde lidt strammere end man regner med så de støtter bedst

Anmeld

21. februar 2013

Jibbe

Og du kan bare folde stoffet hen over dine arme - ikke stramme den så meget til at starte med, tilpasse den hen over armene og så strammer du efter ved at hoppe lidt, og mens du hopper strammer du viklen. Håber du forstår - er lidt svært at forklare.

Anmeld

21. februar 2013

LilleChelle

Som Jibbe siger - så er det 'bare' at folde stoffet oppe på skuldrene sådan som du vil have det skal sidde. 

Ellers synes jeg den sidder ganske fint. 

Man lære hurtigt at stramme de rigtige steder. Og det er ganske enkelt at tage fat i kanten du vil stramme og ikke rundt om hele stoffet. 

Anmeld

21. februar 2013

Lullaby

christina92 skriver:

Er der nogen der selv bruger fastvikler som måske kan hjælpe mig?

Skal viklen så langt ned over mine arme? Hver gang jeg forsøger at løfte dem stammer de jo stoffet om carolina og det gør egentlig ondt at bære hele hendes vægt på armen når jeg løfter dem...

Jeg gør det, at når jeg skal løfte armene folder jeg stoffet op på skuldrene og så bagefter folder det ned igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.