Første forsøg med fastvikle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.712 visninger
14 svar
5 synes godt om
20. februar 2013

christina92

Ja så har mig og Carolina forsøgt os med en fastvikle

Jeg synes ikke selve teknikken i at binde den er så svær som jeg havde frygten, men synes det er svært at binde den så den strammer de rigtige stedet men er løsere andre.

Synes genrelt jeg får den bundet for stramt

Der skal øves, selvfølgelig skal der det, men hvordan synes I den sidder??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

banana3

christina92 skriver:

Jeg synes ikke selve teknikken i at binde den er så svær som jeg havde frygten, men synes det er svært at binde den så den strammer de rigtige stedet men er løsere andre.

Hvor ser det hyggeligt ud Hvordan er den at gå rundt med? jeg vil gerne have en som jeg kan bruge lige efter jeg har født

Anmeld

20. februar 2013

GUSO

banana3 skriver:

Hvor ser det hyggeligt ud Hvordan er den at gå rundt med? jeg vil gerne have en som jeg kan bruge lige efter jeg har født

Undskyld jeg blander mig, men hvis du vil have en vikle du kan bruge lige efter du har født vil jeg anbefale en strækvikle.. Har selv en og elsker den..

Anmeld

20. februar 2013

banana3

GUSO skriver:

Undskyld jeg blander mig, men hvis du vil have en vikle du kan bruge lige efter du har født vil jeg anbefale en strækvikle.. Har selv en og elsker den..

Ja, jeg ved man kan få en masse forskellige, men jeg har ikke lige styr på hvilken de anbefaler til nyfødte, men jeg vil helt sikkert lige kigge på sådan en, er du glad for sin? og har du brugt den til nyfødt? og hvor meget har du brugt den ?

Anmeld

20. februar 2013

GUSO

banana3 skriver:

Ja, jeg ved man kan få en masse forskellige, men jeg har ikke lige styr på hvilken de anbefaler til nyfødte, men jeg vil helt sikkert lige kigge på sådan en, er du glad for sin? og har du brugt den til nyfødt? og hvor meget har du brugt den ?

Jeg har en koala vikle og har brugt den fra min dreng var nyfødt bruger den stadig meget og han er 5 mdr nu, jeg syntes den er nem at binde og få til at sidde godt..

Anmeld

20. februar 2013

L&V

banana3 skriver:

Jeg har lige købt en strækvikle til den lille nye.. Til Laura havde vi en ringslynge og en bæresele hvilket også var super

Anmeld

20. februar 2013

AnnaK89

banana3 skriver:

Strækvikle er super!
Vi havde en til Carolina og den har jeg brugt rigtig meget - kan varmt anbefale!

Anmeld

20. februar 2013

Maja88

Elsker strækvikler

Anmeld

20. februar 2013

banana3

Jamen der er da ingen tvivl om at vi skal have sådan en !!

Anmeld

20. februar 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Ejj, hvor ser det hyggeligt ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.