uopfordret ansøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

B&J

4xGreve skriver:

Jeg vil hvis jeg var dig lave en fangende og ærlig overskrift som passer på dig på min mands ansøgninger skriver vi f.eks Dygtig og ansvars bevist pladesmed.

derefter vil jeg personligt skrive:

Jeg har inde på jobnet erfaret at i søger en ny butiksmedhjælper og jeg syntes det lyder som et rigtig spændende job jeg kan se mig selv i.

derefter vil jeg kort fortalt fortælle hvorfor de skulle ansætte lige mig og hvad jeg har at tilbyde.

og slutte af med meget kort at fortælle lidt om mig selv kun det mest relevante for hvis du skriver for meget smider din din ansøgning ud uden overhovedet at læse den.

jamen det der er kun en klade hvordan jeg skriver, men det er en uopfordret ansøgning jeg skal søge så ved ikke hvad jeg skal skrive der desværre.... istedet for det jeg skriver alm som der stod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

UnderCover37

B&J skriver:

jamen min ansøgning og cv er der næsten styr på det er fordi jeg starter sådan her:::

Ansøgningen vedr.: Butiksmedhjælper

Jeg har set i jeres opslag på Jobnet.dk den 27/07-2012 som butikselev i Hjørring

skal jeg så bare slette det eller når det er en uopfordret ??? eller

det er nemlig det jeg er itvivl omkring....

også du syntes jeg skal komme og sige Hej, også give hånd også fortælle mit navn også fortælle dem omkring ansøgningen..???

og mange tak for din hjælp

Ja jeg ville slette det, da det jo er uopfordret og der ikke er en ledig stilling at søge.

Jeg ville starte med:

" Jeg tillader mig hermed uopfordret at søge en stilling hos jer som Butiksmedhjælper."

Så ville jeg fortsætte med at skrive hvorfor du vælger at søge uopfordret i lige netop deres butik

Og ja, jeg ville gå hen, give hånd og præsentere mig - og fortælle at jeg ønsker at lægge en uopfordret ansøgning hos dem, og spørge til hvem der skal modtage den - hende du taler med eller om du skal snakke med en anden?

Det var så lidt  held og lykke

Anmeld

20. februar 2013

B&J

UnderCover35 skriver:

Ja jeg ville slette det, da det jo er uopfordret og der ikke er en ledig stilling at søge.

Jeg ville starte med:

" Jeg tillader mig hermed uopfordret at søge en stilling hos jer som Butiksmedhjælper."

Så ville jeg fortsætte med at skrive hvorfor du vælger at søge uopfordret i lige netop deres butik

Og ja, jeg ville gå hen, give hånd og præsentere mig - og fortælle at jeg ønsker at lægge en uopfordret ansøgning hos dem, og spørge til hvem der skal modtage den - hende du taler med eller om du skal snakke med en anden?

Det var så lidt  held og lykke

hold da op du gav mig lige rigtigt meget der ej hvor er jeg bare super glad, det var lige de sætninger jeg skulle bruge

for jeg er en der gør alt værre og jeg sætter mig så meget op at jeg bliver så nervøs ej hvor er jeg glad

Anmeld

20. februar 2013

4xGreve

B&J skriver:

jamen det der er kun en klade hvordan jeg skriver, men det er en uopfordret ansøgning jeg skal søge så ved ikke hvad jeg skal skrive der desværre.... istedet for det jeg skriver alm som der stod

hvad med at skriv det som det er...

Hej jeg søger en stilling ved jer da jeg syntes jeres firma virker utrolig spænden med en masse spænden udfordringer. jeg ser det som ideelt for jer at ansætte mig da jeg .... .................................

jeg er en dygtig... dom tager mit arbejde seriøst og med fagligt stolthed...

hmm. vil du prøve at have en kopi af min mands ansøgninger?? både uopfordret og opfordret??

Anmeld

20. februar 2013

UnderCover37

B&J skriver:

hold da op du gav mig lige rigtigt meget der ej hvor er jeg bare super glad, det var lige de sætninger jeg skulle bruge

for jeg er en der gør alt værre og jeg sætter mig så meget op at jeg bliver så nervøs ej hvor er jeg glad

Hvis du har brug for en gennemlæsning kan du sende en pb herinde så vil jeg gerne give mit besyv med :-)

Og det var så lidt 

Anmeld

20. februar 2013

B&J

4xGreve skriver:

hvad med at skriv det som det er...

Hej jeg søger en stilling ved jer da jeg syntes jeres firma virker utrolig spænden med en masse spænden udfordringer. jeg ser det som ideelt for jer at ansætte mig da jeg .... .................................

jeg er en dygtig... dom tager mit arbejde seriøst og med fagligt stolthed...

hmm. vil du prøve at have en kopi af min mands ansøgninger?? både uopfordret og opfordret??

jamen det vil jeg gerne for det kan jo kun gøre den beder

sender lige min email til dig via en PB

Anmeld

20. februar 2013

B&J

UnderCover35 skriver:

Hvis du har brug for en gennemlæsning kan du sende en pb herinde så vil jeg gerne give mit besyv med :-)

Og det var så lidt 

det vil jeg gerne jeg sender dig den lige tag dig ikke af billede der skal lige et nyt på det var bare for der var et hihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.