Åh nej hvad skal jeg gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

baby012 skriver:

ring til lægen, det lyder ikke til at have noget med graviditeten at gøre  

men kastede selv en lille smule blod op fordi jeg bare ikke kunne holde mad i mig, de første 17 måneder.. det skyldtes en rift  

Han mente bare det var en rift, fordi jeg har kastet så meget op. Så han udskrev også noget kvalmestillende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Ayasmor

MiichellaMalou skriver:

Har lige haft ringet il lægen og som du siger er det nok bare en rift. Har nemlig kastet meget op siden uge seks

Så er det ikke helt unormalt, at det hele er noget irriteret i halsen pga. al den mavesyre, der kommer op igennem. Sørg for at få rigeligt med væske, gerne saft og nogle saltkiks eller lign. når du kaster så meget op. Håber det snart vender for dig og tillykke med graviditeten

Anmeld

20. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Ayasmor skriver:

Så er det ikke helt unormalt, at det hele er noget irriteret i halsen pga. al den mavesyre, der kommer op igennem. Sørg for at få rigeligt med væske, gerne saft og nogle saltkiks eller lign. når du kaster så meget op. Håber det snart vender for dig og tillykke med graviditeten

Taak

Anmeld

20. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
baby012 skriver:

ring til lægen, det lyder ikke til at have noget med graviditeten at gøre  

men kastede selv en lille smule blod op fordi jeg bare ikke kunne holde mad i mig, de første 17 måneder.. det skyldtes en rift  

Wow en lang graviditet

Anmeld

20. februar 2013

baby012

PT skriver:

Wow en lang graviditet

uger* 

Anmeld

20. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
baby012 skriver:

uger* 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.