Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
baby012 skriver: ring til lægen, det lyder ikke til at have noget med graviditeten at gøre men kastede selv en lille smule blod op fordi jeg bare ikke kunne holde mad i mig, de første 17 måneder.. det skyldtes en rift
ring til lægen, det lyder ikke til at have noget med graviditeten at gøre
men kastede selv en lille smule blod op fordi jeg bare ikke kunne holde mad i mig, de første 17 måneder.. det skyldtes en rift
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MiichellaMalou skriver: Har lige haft ringet il lægen og som du siger er det nok bare en rift. Har nemlig kastet meget op siden uge seks
Har lige haft ringet il lægen og som du siger er det nok bare en rift. Har nemlig kastet meget op siden uge seks
Så er det ikke helt unormalt, at det hele er noget irriteret i halsen pga. al den mavesyre, der kommer op igennem. Sørg for at få rigeligt med væske, gerne saft og nogle saltkiks eller lign. når du kaster så meget op. Håber det snart vender for dig og tillykke med graviditeten
Ayasmor skriver: Så er det ikke helt unormalt, at det hele er noget irriteret i halsen pga. al den mavesyre, der kommer op igennem. Sørg for at få rigeligt med væske, gerne saft og nogle saltkiks eller lign. når du kaster så meget op. Håber det snart vender for dig og tillykke med graviditeten
PT skriver: Wow en lang graviditet
Wow en lang graviditet
uger*
baby012 skriver: uger*
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128