Åh nej hvad skal jeg gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
15 svar
4 synes godt om
20. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Har lagt mærke til igår og idag at jeg har kastet blod op.
Skal jeg ringe til vagtlægen eller er det meget normalt som gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Hulubulu86

Du ringer til laegen.

Anmeld

20. februar 2013

Janni.

Det lyder bestemt ikke normalt.

Anmeld

20. februar 2013

Trinebaby

Jeg begyndte også og kaste blod op og det var pga en rift hva farve er det og er det meget ?

Anmeld

20. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

Jeg begyndte også og kaste blod op og det var pga en rift hva farve er det og er det meget ?

Det er lyserødt

Anmeld

20. februar 2013

Trinebaby

Var mit også og tog til lægen i går fordi jeg har mavesår så troede de det var blødende mavesår men var det heldigvis ikk men ring til lægen for nej det er ikk normalt , men har du kaster så meget op skal du huske din hals bliver jo ødelagt  

Anmeld

20. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

Var mit også og tog til lægen i går fordi jeg har mavesår så troede de det var blødende mavesår men var det heldigvis ikk men ring til lægen for nej det er ikk normalt , men har du kaster så meget op skal du huske din hals bliver jo ødelagt  

Har kastet rigtig meget op.

Anmeld

20. februar 2013

Ayasmor

Har kastet rigtig meget op.

Man kan godt få nogle små rifter efter at have kastet meget op, hvilket kan give lidt blodig opkast. Det i sig selv er ikke farligt, ej heller som gravid. Men hvis du er utryg kan du give din læge et kald

Anmeld

20. februar 2013

baby012

ring til lægen, det lyder ikke til at have noget med graviditeten at gøre  

men kastede selv en lille smule blod op fordi jeg bare ikke kunne holde mad i mig, de første 17 måneder.. det skyldtes en rift  

Anmeld

20. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Ayasmor skriver:

Man kan godt få nogle små rifter efter at have kastet meget op, hvilket kan give lidt blodig opkast. Det i sig selv er ikke farligt, ej heller som gravid. Men hvis du er utryg kan du give din læge et kald

Har lige haft ringet il lægen og som du siger er det nok bare en rift. Har nemlig kastet meget op siden uge seks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.