Anonym skriver:
Halløj de damer!
Jeg keder mig, så kommer lige med en afstemning 
Blev du gravid trods beskyttelse, eller glemte du/i beskyttelse og blev gravid? Hvornår opdagede du det, hvad sagde kæreste/mand/"ven" til det hele, og hvorfor besluttede du/I jer trods alt for at beholde barnet? 
Jeg er selv gravid 4+5, på p-piller, og har endnu ikke fundet modet til at fortælle min kæreste det...
Så vil lige høre jer andre og jeres situationer! 
Jeg har valgt ikke at stemme, da jeg kan stemme på 2 ting..
Min store dreng er kommet til selvom vi brugte kondom og opdagede det da jeg troede jeg var 4+0, men i følge scanningerne var jeg ikke længere henne end 3+3, grunden til jeg opdagede det så tidligt er fordi jeg holder nøje øje med min cyclus 
Da den store var 5 mdr, var min cyclus ikke kommet helt på plads, men var på p-piller, så da jeg pludselig fik ondt i maven, men min menstruation ikke kom valgte jeg at teste, graviditeten blev dog afbrudt da den sad ude for livmoderen..
3 mdr efter valgte jeg at teste igen, for at få bekræftet at min menstruation var på vej efter den forrige graviditet, men i stedet for en negativ test stod jeg med en positiv og var 5-6 uger henne og var igen blevet gravid på kondom..
I maj sidste år, stod jeg op en morgen hvor jeg forventede at have fået menstuation, men den var ikke kommet i løbet af natten, som den ellers plejede og nærmest på klokkeslæt, så tog for 4. gang på 2 år en test, som viste positiv og troede igen jeg var 4+0, men i stedet var jeg 3+6 og igen oplevet at blive gravid på p-piller..
alle piller er taget som de skulle tages, og endda på samme tid, dog mener lægerne at det skyldes jeg mangler nogle hormoner og hormonerne fra pillerne derfor fiser rundt til andre steder (andet prævention er afprøvet og kroppen frastødt det)
Kondomerne er blevet behandlet rigtigt fra vores side af, men vi er kommet til at snakke om at lige netop de gange jeg er blevet gravid på dem, har vi brugt kondomer fra sexmessen, og de er købt efter samme princip som bland selv slik og vi ved derfor ikke om der evt. har været andre som har pillet ved dem..