Uventet graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår opdagede du at du var gravid, og blev du gravid trods beskyttelse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.822 visninger
19 svar
4 synes godt om
20. februar 2013

Anonym trådstarter

Halløj de damer!

Jeg keder mig, så kommer lige med en afstemning 

Blev du gravid trods beskyttelse, eller glemte du/i beskyttelse og blev gravid? Hvornår opdagede du det, hvad sagde kæreste/mand/"ven" til det hele, og hvorfor besluttede du/I jer trods alt for at beholde barnet? 

Jeg er selv gravid 4+5, på p-piller, og har endnu ikke fundet modet til at fortælle min kæreste det... 

Så vil lige høre jer andre og jeres situationer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Mettefpigen

Jeg blev gravid mens jeg var på p-piller, men havde glemt nogle få piller.. Kæresten flippede ud men vi fik snakket om det og beholdte det... Jeg kunne under ingen omstændigheder få en abort, da jeg resten af livet ville gå rundt og tænke på hvem/hvad og hvordan baby ville have været...

Anmeld

20. februar 2013

mrhl

Jeg blev gravid på p-piller. Mener jeg opdagede det omkring uge 5.havde ikke symptomer men havde det bare pludselig på fornemmelsen.... Min kæreste gik fuldstændig i sort, han kunne på ingen måde overskue det. det hænger nok også sammen med at jeg ikke havde fortalt ham det. han fandt ud af at jeg havde søgt på nettet om mine muligheder som gravid studerende, så det var nok nået af et chock :-) stakkels mand... men da han lige havde slugt den var han rigtig glad og stolt. Jeg havde besluttet at beholde barnet ligemeget om han var der eller ej. Det var han heldigvis. det endte så desværre i en SA. så vi prøver nu at lave en med vilje baby ;-)

Kan godt forstå det er svært at skulle sige det til kæresten når det er sket på p-piller. så er han jo ikke just forberedt.
Hvad regner du med reaktionen bliver? :-)

Anmeld

20. februar 2013

Juliekp

Jeg blev gravid uden beskyttelse, var bestemt ikke planlagt. Jeg opdagede det ved at jeg fik klavme og alle de andre ting og fik det så bekræftet hos lægen. Min kæreste havde det godt lidt på fornemmelsen, så kom ikke som et chok.. I starten var han dog fast besluttet på en abort, men kunne jeg simpelthen ikke. Efter kort tid ville han dog gerne have barnet og idag har vi den dejligste lille pige Og vi fortryder det slet ikke! 

Men held og lykke med det hele!

Anmeld

20. februar 2013

Benjamins'mor

Med min søn - havde glemt P-piller, opdagede det i uge 11.

Denne gang, på P-piller opdagede i uge 5.

Anmeld

20. februar 2013

M (:

Halløj de damer!

Blev du gravid trods beskyttelse, eller glemte du/i beskyttelse og blev gravid? Hvornår opdagede du det, hvad sagde kæreste/mand/"ven" til det hele, og hvorfor besluttede du/I jer trods alt for at beholde barnet? 

Jeg er selv gravid 4+5, på p-piller, og har endnu ikke fundet modet til at fortælle min kæreste det... 

Jeg blev gravid uden beskyttelse, testede positiv 4+2 og fortalte min kæreste nyheden få timer efter positiv test (vi sov ikke sammen den nat, så vi mødtes først sidst på formiddagen. Han vidste godt jeg var gået over, og han vidste godt jeg ville teste den morgen)..

Anmeld

20. februar 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Halløj de damer!

Jeg blev gravid uden beskyttelse, da det var 100% planlagt  

Anmeld

20. februar 2013

camilladyhr

Jeg blev gravid på p-piller og fandt ud af det ved at jeg skulle til læge og have en vac. Mod livmoderhalskræft. Da jeg fortalte min kæreste det kom det som et chok for ham, hvilket det i øvrigt også gjorde for mig. Han tog det pænt og vi blev enige om at beholde det fordi jeg havde fået en abort og ikke ønskede at skulle have en til og det var han fuld forstået med. Idag er jeg 28+0 og har termin d. 15 maj. Og vi glæder os begge til at få en lille en i familien, og hans to børn glæder sig til at få en lillesøster eller lillebror

Anmeld

20. februar 2013

Maja_4000

camilladyhr skriver:

Jeg blev gravid på p-piller og fandt ud af det ved at jeg skulle til læge og have en vac. Mod livmoderhalskræft. Da jeg fortalte min kæreste det kom det som et chok for ham, hvilket det i øvrigt også gjorde for mig. Han tog det pænt og vi blev enige om at beholde det fordi jeg havde fået en abort og ikke ønskede at skulle have en til og det var han fuld forstået med. Idag er jeg 28+0 og har termin d. 15 maj. Og vi glæder os begge til at få en lille en i familien, og hans to børn glæder sig til at få en lillesøster eller lillebror

Måske et dumt spørgsmål .. Men hvorfor blev du testet da du skulle have vaccine ? :b det blev jeg i hver fald ikke

Anmeld

20. februar 2013

baby012

gravid med p ring første gang - 4 uger henne da det blev opdaget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.