naomi skriver:
Vi venter os en sund og rask lille pige til sommer. (er i uge 22) Vores søn på snart 3 år hedder Lukas og jeg havde egentlig sagt jeg ikke ville have hun skulle hedde noget med L fordi det blev sådan lidt for ping pong agtig. Altså ligesom fx. Mark og Mille eller lignende. Men jeg er helt skudt i navnet Liva. Manden kan godt li Laura og det er kommet på tale fordi min oldemor hed det. Jeg kan bare ikke forestille mig vi har en pige der hedder Laura. Det virker helt forkert for mig selvom jeg synes det er et pænt navn.
Så har vi også snakket om navne som Ida, Aya osv. Der er så mange navne i luften og jeg føler aldrig vi får bestemt os. Ved godt der er lang tid til endnu men alligevel
Kom endelig med jeres meninger
forstår godt at du gerne vil have navnene er Ping pong agtig, vil jeg os rigtig gerne.
vi har en søn som hedder Rico, og nu venter vi os igen, og hvis det er en dreng vil jeg SÅ gerne at han skal hedde Liam, men det vil kæresten bare IKKE ha, så tænker jeg lidt på Milo, igen - det er kun 4 bogstaver og synes det klinger godt med korte navne på den måde.
får vi en pige synes jeg os Liva er ret sødt, men det bliver nok en Karoline eller sådan noget 
håber snart i bliver enige, her er jeg os bange for vi aldrig finder et navn 
Anmeld