billede spam & update fra 3D scanning af supermanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

vi var afsted til 3D scanning i sidste uge, desværre fungerede deres billede maskine ikke, så vi har først lige fået billederne (og CD'en) med posten idag - men han er jo bare så smuk så det var vente tiden værd

jeg var 29+1 (er nu 30+0) og han var ca en uge over gennemsnit med sine fine 1508g, så det en "lille" basse supermand jeg har derinde

jordmoderen synes at han havde en rigtig flot mund - og jeg kan jo kun give hende ret den må  han have fået fra sin mor

Åååårh, ja super nuttet og fin lille mund!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Babydrøm

FrkZier skriver:

vi var afsted til 3D scanning i sidste uge, desværre fungerede deres billede maskine ikke, så vi har først lige fået billederne (og CD'en) med posten idag - men han er jo bare så smuk så det var vente tiden værd

jeg var 29+1 (er nu 30+0) og han var ca en uge over gennemsnit med sine fine 1508g, så det en "lille" basse supermand jeg har derinde

jordmoderen synes at han havde en rigtig flot mund - og jeg kan jo kun give hende ret den må  han have fået fra sin mor

Flotte billeder

Anmeld

20. februar 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Åååårh, ja super nuttet og fin lille mund!!! 

Taak!! - hihi det synes vi også 

Anmeld

20. februar 2013

FrkZier

AnnL skriver:

Flotte billeder

Mange tak!

Anmeld

20. februar 2013

Frk-Lotusblomst

FrkZier skriver:

Præcis, men nu er barnefaderen jo også en stor mand, så mon ikke sønnike følger med :p 

Måske. Hvem ved.

Anmeld

20. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

Hvor er det bare nogle super gode billeder! 

Så fin en supermand i har jer  

Anmeld

20. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Hvor er det bare nogle super gode billeder! 

Så fin en supermand i har jer  

Ih tak søde

har du snart planer om at føde?? 

Anmeld

21. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

Ih tak søde

har du snart planer om at føde?? 

Jep Har planer om at gøre det i næste uge  Hehe det kunne være smart hvis man selv kunne styre det 

Anmeld

21. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Jep Har planer om at gøre det i næste uge  Hehe det kunne være smart hvis man selv kunne styre det 

Haha skide god.  Ja det ku sgu være praktisk! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.