billede spam & update fra 3D scanning af supermanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
38 svar
8 synes godt om
20. februar 2013

FrkZier

vi var afsted til 3D scanning i sidste uge, desværre fungerede deres billede maskine ikke, så vi har først lige fået billederne (og CD'en) med posten idag - men han er jo bare så smuk så det var vente tiden værd

jeg var 29+1 (er nu 30+0) og han var ca en uge over gennemsnit med sine fine 1508g, så det en "lille" basse supermand jeg har derinde

jordmoderen synes at han havde en rigtig flot mund - og jeg kan jo kun give hende ret den må  han have fået fra sin mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

tarkoflen

Dejligt med en god skanning og fine billeder

Anmeld

20. februar 2013

helle85

FrkZier skriver:

vi var afsted til 3D scanning i sidste uge, desværre fungerede deres billede maskine ikke, så vi har først lige fået billederne (og CD'en) med posten idag - men han er jo bare så smuk så det var vente tiden værd

jeg var 29+1 (er nu 30+0) og han var ca en uge over gennemsnit med sine fine 1508g, så det en "lille" basse supermand jeg har derinde

jordmoderen synes at han havde en rigtig flot mund - og jeg kan jo kun give hende ret den må  han have fået fra sin mor

hvor er de bare gode

3d scanning er godt nok blevet bedre end da jeg fik lavet dem for snart 7 år siden

Anmeld

20. februar 2013

FrkZier

tarkoflen skriver:

Dejligt med en god skanning og fine billeder

tak

Anmeld

20. februar 2013

FrkZier

helle85 skriver:

hvor er de bare gode

3d scanning er godt nok blevet bedre end da jeg fik lavet dem for snart 7 år siden

tak

ja der sker meget, det helt vildt, hvilket jeg bare priser mig lykkelig for nu hehe

Anmeld

20. februar 2013

christina92

FrkZier skriver:

Sikke en smuk dreng i venter jer!

Anmeld

20. februar 2013

FrkZier

christina92 skriver:

Sikke en smuk dreng i venter jer!

ja ik - godt det ikke kun er hans forældre der synes det hihi

mange mange tak smukke

Anmeld

20. februar 2013

banana3

FrkZier skriver:

Sikke nogle fantastiske billeder!

Anmeld

20. februar 2013

FrkZier

banana3 skriver:

Sikke nogle fantastiske billeder!

mange mange tak

Anmeld

20. februar 2013

banana3

FrkZier skriver:

mange mange tak

Hvad skal lillemanden hedde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.