Har virkelig brug for hjælp..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

Tona

Musse21 skriver:

Vågnede i nat med den voldsomste hovedepine fik en masse vand og lagde mig til at sove igen.. Vågner dog flere gang pga hovedepinen.

Da jeg så står op er den bare forsat og så har jeg ovenikøbet fået kvalme også

Må man tage nogle panodil eller noget??

Ja du må tage Panodil og var det mig havde jeg også gjort det.

Men med så voldsom en hovedpine tror jeg nu også nok at jeg lige havde ringet til lægen og hørt ad om det var noget der skulle ses efter. Det er sikkert bare hormonerne der gør at du har hovedpine og helt uskadeligt, men for en sikkerheds skyld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

AnthonsMor

Musse21 skriver:

Vågnede i nat med den voldsomste hovedepine fik en masse vand og lagde mig til at sove igen.. Vågner dog flere gang pga hovedepinen.

Du må kun tage smertestillende begyndende med P! Altså Pamol, Pinex og Panodiler.. Også må du selvfølgelig ikke tage for mange.. Men alle andre smertestillende er absolut ikke gode når man er gravid!

Anmeld

20. februar 2013

simone_jacobsen

Musse21 skriver:

Har godt læst at de fraråder smertestillende, der starter med P, i starten af graviditeten.. Det er IKKE korrekt!!!!

Jeg er migræne patient, så jeg ved hvad jeg snakker om, og du må tage op til 6 panodiler om dagen og noget migræne medicin må også indtages..

Jeg havde læst mig frem til, at man i starten af graviditeten skulle tage Ipren eller Kodimagnyl men både lægen og jordemoderen sagde Panodiler!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.