Har virkelig brug for hjælp..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
12 svar
3 synes godt om
20. februar 2013

Musse21

Vågnede i nat med den voldsomste hovedepine fik en masse vand og lagde mig til at sove igen.. Vågner dog flere gang pga hovedepinen.

Da jeg så står op er den bare forsat og så har jeg ovenikøbet fået kvalme også

Må man tage nogle panodil eller noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Valle81

Nogel vil sige ja andre vil sige nej aldrig.

De fraråder at man tager smertestillende der starter med P i første trimester af graviditeten, da man mener det kan være årsag til at drenge får misdannede kønsorganer og noget med ders sædkvalitet senere i livet.

Men hvis jeg var dig, så havde jeg taget to Ipren og lagt mig under dynen:0)

Anmeld

20. februar 2013

Musse21

Valle81 skriver:

De fraråder at man tager smertestillende der starter med P i første trimester af graviditeten, da man mener det kan være årsag til at drenge får misdannede kønsorganer og noget med ders sædkvalitet senere i livet.

Lyder som en god ide... troede bare panodil var mere milde end iprem

Anmeld

20. februar 2013

tarkoflen

Jeg fik at vide på Skejby da jeg havde mange smerter, at jeg kun måtte tage præparater der starter med p og ingen ibubrufen... Er det blevet værre? Jeg tænker om det er migræne eller er det "almindelig" kraftig hovedpine?

God bedring

Anmeld

20. februar 2013

Valle81

Musse21 skriver:

Lyder som en god ide... troede bare panodil var mere milde end iprem

Ja det kan der være noget om, altså med hvor stor dosis af smertestillende er. Jeg ville også tage to Panodiler, jeg er ikke nervøs for den slags.

Glemte at skrive, at man skulle have et overdrevet forbrug af P-smertestillende igennem 14 dage, før man mente at det kunne være årsagen til misdannelser, så to for en hovedpinge, det går nok:0)

Anmeld

20. februar 2013

Benjamins'mor

Valle81 skriver:

Min læge sagde at man under graviditet kun må tage smertestillende der starter med P. Jeg er 8+4 og tog i sidste uge pamol fordi jeg havde sindssyg hovedpine, det sagde min læge at det var fint så længe det ikke er fordi man tager dem hver eneste dag.

Anmeld

20. februar 2013

Musse21

tarkoflen skriver:

Jeg fik at vide på Skejby da jeg havde mange smerter, at jeg kun måtte tage præparater der starter med p og ingen ibubrufen... Er det blevet værre? Jeg tænker om det er migræne eller er det "almindelig" kraftig hovedpine?

God bedring

Må vist en tur omkring apoteket.. Så jeg kan ligge mig på sofaen bag efter

Anmeld

20. februar 2013

Valle81

Benjamins'mor skriver:

Min læge sagde at man under graviditet kun må tage smertestillende der starter med P. Jeg er 8+4 og tog i sidste uge pamol fordi jeg havde sindssyg hovedpine, det sagde min læge at det var fint så længe det ikke er fordi man tager dem hver eneste dag.

Havde glemt at skrive dette til hende, det kom første bagefter:0)

Glemte at skrive, at man skulle have et overdrevet forbrug af P-smertestillende igennem 14 dage, før man mente at det kunne være årsagen til misdannelser, så to for en hovedpinge, det går nok:0)

Men ja, det skader ikke en sjælden gang. Jeg har selv haft halsbetændelse under min 2. graviditet og fik stærke smertestillende og penicillin.

Og kæmpe tillykke med mavsen:0) Hvor er det skønt. Det er ikke "offentlig endnu" vel??? Tænker Facebook:0)

Christina

Anmeld

20. februar 2013

Benjamins'mor

Valle81 skriver:

Havde glemt at skrive dette til hende, det kom første bagefter:0)

Men ja, det skader ikke en sjælden gang. Jeg har selv haft halsbetændelse under min 2. graviditet og fik stærke smertestillende og penicillin.

Og kæmpe tillykke med mavsen:0) Hvor er det skønt. Det er ikke "offentlig endnu" vel??? Tænker Facebook:0)

Christina

Okay, havde ikke lige set du havde skrevet det.
Men ja, det er det jeg mener. Har man et overforbrug med hovedpine hver dag er det ikke sundt for barnet, men engang imellem sker der intet ved.

Nej, det er ikke offentligt på facebook endnu.

Anmeld

20. februar 2013

tarkoflen

Musse21 skriver:

Må vist en tur omkring apoteket.. Så jeg kan ligge mig på sofaen bag efter

Ja det ville nok være en god ide at høre, hvad de har af råd til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.