Det var da li godt sa*ans , uge 6 og kan ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Anonym trådstarter

rodehovedet skriver:

Ja okay, så har baby jo været ventet i noget tid

Jeg kender godt det der med at være planlægger. Jeg har altid sagt til min kæreste, at når vi skulle have vores næste (planlagte - den første var ikke planlagt), ville jeg helst planlægge det sådan at baby ikke kommer i december Men det kan man jo ikke altid selv bestemme

Ja, det er ganske forfærdeligt, men er egentlig bare lykkelig over det er lykkes

Og det kan jeg jo sagtens sidde og sige nu, hvor det endelig er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Louise H.

Anonym skriver:

Ja, det er ganske forfærdeligt, men er egentlig bare lykkelig over det er lykkes

Og det kan jeg jo sagtens sidde og sige nu, hvor det endelig er

Selvfølgelig er man da lykkelig og lykken bliver jo kun større, når man har prøvet i noget tid

Anmeld

19. februar 2013

ekebiv

Anonym skriver:

Ikke skjule det længere, det er vores 3. barn og jeg ligner en der har slugt en ballon, en der er halvvejs i graviditeten, jeg er GIGANTISK

(Ja jeg har en tendens til at blive kæmpe i graviditeter)

Skal vi bare få det fortalt?

Jeg har to raske børn og aldrig haft "tabt", så tænker alt nok ska gå, tankerne og først at ku førtælle det om 6-7 uger er godt nok tunge, for der er LLLAAAANNG tid til jo....

Jeg ville sige det. Jeg har været igennem en MA i 11. uge og der var en gigantisk forskel på reaktionen om personen vidste det eller ej. Jeg fik langt større forståelse fra dem der vidste det end fra de få der ikke vidste det.
Men selvfølgelig går det da ikke galt

Anmeld

19. februar 2013

ekebiv

rodehovedet skriver:

Ja okay, så har baby jo været ventet i noget tid

Jeg kender godt det der med at være planlægger. Jeg har altid sagt til min kæreste, at når vi skulle have vores næste (planlagte - den første var ikke planlagt), ville jeg helst planlægge det sådan at baby ikke kommer i december Men det kan man jo ikke altid selv bestemme

Da vi skulle lave vores den første ville vi også udenom december og prøvede derfor heller ikke særlig intenst i den periode men bang!! der var Bingo og hun blev 6 år d 19. december
Men jeg vil også sige at kan man undgå december så gør det, det er sgu ikke fedt men selvfølgelig er det heller ikke verdens undergang

Anmeld

19. februar 2013

Louise H.

ekebiv skriver:

Da vi skulle lave vores den første ville vi også udenom december og prøvede derfor heller ikke særlig intenst i den periode men bang!! der var Bingo og hun blev 6 år d 19. december
Men jeg vil også sige at kan man undgå december så gør det, det er sgu ikke fedt men selvfølgelig er det heller ikke verdens undergang

Nej selvfølgelig ikke og skulle der nu komme et december barn, så er det bare sådan det er Det ville jo ikke gøre barnet mindre velkommen af den grund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.