Det var da li godt sa*ans , uge 6 og kan ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
14 svar
1 synes godt om
19. februar 2013

Anonym trådstarter

Ikke skjule det længere, det er vores 3. barn og jeg ligner en der har slugt en ballon, en der er halvvejs i graviditeten, jeg er GIGANTISK

(Ja jeg har en tendens til at blive kæmpe i graviditeter)

Skal vi bare få det fortalt?

Jeg har to raske børn og aldrig haft "tabt", så tænker alt nok ska gå, tankerne og først at ku førtælle det om 6-7 uger er godt nok tunge, for der er LLLAAAANNG tid til jo....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

CH2012

Anonym skriver:

Ikke skjule det længere, det er vores 3. barn og jeg ligner en der har slugt en ballon, en der er halvvejs i graviditeten, jeg er GIGANTISK

(Ja jeg har en tendens til at blive kæmpe i graviditeter)

Skal vi bare få det fortalt?

Jeg har to raske børn og aldrig haft "tabt", så tænker alt nok ska gå, tankerne og først at ku førtælle det om 6-7 uger er godt nok tunge, for der er LLLAAAANNG tid til jo....

Jeg ville sige det, hvis det var mig Hvis I så skulle være så uheldige at tabe det, så vil folk nok gerne være der for jer for at støtte jer. Det er vel også sjovere selv at fortælle end at folk begynder at spørge? 

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg ville sige det, hvis det var mig Hvis I så skulle være så uheldige at tabe det, så vil folk nok gerne være der for jer for at støtte jer. Det er vel også sjovere selv at fortælle end at folk begynder at spørge? 

Jeg morer mig lidt over folks blikke, jeg er (ellers) en slank pige og render nu rundt med en ballon på maven, man kan TYDELIGT se folks blikke, og hvad de tænker, mange kommer også forsigtigt og spør, hvortil jeg svare, at jeg bare er blevet lidt småfed  Også ser de sådan her ud:

Men vil jo også gerne fortælle det, men men men jeg har det ikke godt med det, hvis nf nu viser sig ikke at være til vores fordel, for så vælger vi det fra, da vi har to andre små børn at tænkte på også

Anmeld

19. februar 2013

Louise H.

Hvis I gerne vil skjule det lidt endnu, hjælper det så ikke, hvis du tager løse bluser/store trøjer på?

Ellers er der vel ikke andet for enten at sige det.

HVIS nu I skulle være uheldige at tabe det, er jeg sikker på at folk vil støtte jer, så godt de kan (og bank under bordet for at I ikke gør )

og så et stort tillykke med graviditeten

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

rodehovedet skriver:

Hvis I gerne vil skjule det lidt endnu, hjælper det så ikke, hvis du tager løse bluser/store trøjer på?

Ellers er der vel ikke andet for enten at sige det.

HVIS nu I skulle være uheldige at tabe det, er jeg sikker på at folk vil støtte jer, så godt de kan (og bank under bordet for at I ikke gør )

og så et stort tillykke med graviditeten

Jeg har ngen store trøjer, og mon ikke folk ville undre sg en del, hvis jeg hugger mandens, da jeg altid har tætsiddende tøj på

Hmm, haft 2 sunde graviditeter hvoraf der er kommet to sunde børn, aldrig mistet før, så håber og tror på at bebs blir derinde

Anmeld

19. februar 2013

Louise H.

Anonym skriver:

Jeg har ngen store trøjer, og mon ikke folk ville undre sg en del, hvis jeg hugger mandens, da jeg altid har tætsiddende tøj på

Hmm, haft 2 sunde graviditeter hvoraf der er kommet to sunde børn, aldrig mistet før, så håber og tror på at bebs blir derinde

Det kan der jo være noget om

Og selvfølgelig skal bebs nok blive derinde

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

rodehovedet skriver:

Det kan der jo være noget om

Og selvfølgelig skal bebs nok blive derinde

Ja,det håber jeg godt nok

Det er vores sidste og den har været lidt længe undervejs  
Så nu ska den bare vokse sig stor

Anmeld

19. februar 2013

Louise H.

Anonym skriver:

Ja,det håber jeg godt nok

Det er vores sidste og den har været lidt længe undervejs  
Så nu ska den bare vokse sig stor

Det er jo det

Har i prøvet længe?

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

rodehovedet skriver:

Det er jo det

Har i prøvet længe?

Siden August sidste år, så tålmodigheden har været på prøve, især når man er et udpræget planlægningsmenneske

Anmeld

19. februar 2013

Louise H.

Anonym skriver:

Siden August sidste år, så tålmodigheden har været på prøve, især når man er et udpræget planlægningsmenneske

Ja okay, så har baby jo været ventet i noget tid

Jeg kender godt det der med at være planlægger. Jeg har altid sagt til min kæreste, at når vi skulle have vores næste (planlagte - den første var ikke planlagt), ville jeg helst planlægge det sådan at baby ikke kommer i december Men det kan man jo ikke altid selv bestemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.