Praktik og kontanthjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

B&J

Christina88 skriver:

Nej så skal du i job med løntilskud og ikke praktik. Jeg var samme sted i 11 måneder på kontanthjælp. Grunden til jeg fik lov at blive var, at jeg blev gravid og at hun formentlig har en elevplads til mig når jeg er færdig med kontanthjælp

mange tak det skal jeg finde ud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

TNBC

B&J skriver:

okay hvordan kom du det??? er det noget man siger eller???

Jeg svarede på en annonce de havde. Var til samtale, og de "ansatte" mig, så gik jeg op til min sagsbehandler, som ringede til lederen og de ordnede det.

Anmeld

20. februar 2013

B&J

Yurie skriver:

Jeg svarede på en annonce de havde. Var til samtale, og de "ansatte" mig, så gik jeg op til min sagsbehandler, som ringede til lederen og de ordnede det.

okay.... jaaa bare der var sådan noget her søger og søger men ingen held

Anmeld

20. februar 2013

TNBC

B&J skriver:

okay.... jaaa bare der var sådan noget her søger og søger men ingen held

Jeg fik også på noget karriere kursus. Hvor de kunne hjælpe med at finde det. Din sagsbehandler burde kunne hjælpe dig.
Og hvilken virksomhed siger nej til gratis hjælp?

Anmeld

20. februar 2013

B&J

Yurie skriver:

Jeg fik også på noget karriere kursus. Hvor de kunne hjælpe med at finde det. Din sagsbehandler burde kunne hjælpe dig.
Og hvilken virksomhed siger nej til gratis hjælp?

ja nemlig det er også det jeg er i nu praktik, men jeg har bare ikke muligheder for at tage den uddannelse lige nu...

Anmeld

20. februar 2013

TNBC

B&J skriver:

ja nemlig det er også det jeg er i nu praktik, men jeg har bare ikke muligheder for at tage den uddannelse lige nu...

Jamen så kan du bare sige at du gerne vil i løntilskud. Det er kommunen der sætter det igang. Det er jo dem der betaler det.

Anmeld

20. februar 2013

B&J

Yurie skriver:

Jamen så kan du bare sige at du gerne vil i løntilskud. Det er kommunen der sætter det igang. Det er jo dem der betaler det.

okay det viste jeg slet slet ikke hvorfor har de aldrig sagt eller hjulpet mig med det mon... ja det må jeg lige ha snakket med dem om tak for din viden det er jeg super glad for

Anmeld

20. februar 2013

TNBC

B&J skriver:

okay det viste jeg slet slet ikke hvorfor har de aldrig sagt eller hjulpet mig med det mon... ja det må jeg lige ha snakket med dem om tak for din viden det er jeg super glad for

Selv tak. Jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke har fortalt om det. De skal jo hjælpe os, og virksomhedspraktik er jo et skridt nærmere på job. Men det burde da være normalt. Men du skal bare være sikker på at din virksomhed er godkendt til at have virksomheds praktikanter. Men hvis de har praktikanter, burde de vel også kunne have virksomhedspraktikanter.

Anmeld

20. februar 2013

B&J

Yurie skriver:

Selv tak. Jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke har fortalt om det. De skal jo hjælpe os, og virksomhedspraktik er jo et skridt nærmere på job. Men det burde da være normalt. Men du skal bare være sikker på at din virksomhed er godkendt til at have virksomheds praktikanter. Men hvis de har praktikanter, burde de vel også kunne have virksomhedspraktikanter.

jege PT er jeg i en SFO, men der kan jeg ikke blive for har ikke råd til uddannelsen desværre...

men vil gerne i en butik, men det var også rat at vide til næste gang hvis det er at man kan se hov hvorfor har i ikke fortalt mig sådan og sådan

Anmeld

20. februar 2013

TNBC

B&J skriver:

jege PT er jeg i en SFO, men der kan jeg ikke blive for har ikke råd til uddannelsen desværre...

men vil gerne i en butik, men det var også rat at vide til næste gang hvis det er at man kan se hov hvorfor har i ikke fortalt mig sådan og sådan

Jeg er i en vuggestue.
Men de burde da fortælle dig om de forskellige muligheder, især når man har været på kontanthjælp i mere end et år. Jeg tror også der er nogen sagsbehandler, der regner med at man selv ved det, og foreslår det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.