Bryllup i Århus eller på Fyn...hvor? Nogen gode forslag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

GUSO

Stort tillykke smukke.. Måske i skal lure på Holckenhavn slot ved Nyborg eller måske Valdemar slot.. Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

CaWi

GUSO skriver:

Stort tillykke smukke.. Måske i skal lure på Holckenhavn slot ved Nyborg eller måske Valdemar slot.. Camilla

Holckenhavn slot har deres egen kirke

Anmeld

22. februar 2013

GUSO

Holckenhavn slot har deres egen kirke

Nemlig det har Valdemar slot også super romantisk

Anmeld

22. februar 2013

lisbethita

asphodel skriver:

Vi holder bryllupsmiddag på Munkebjerg Hotel i Vejle. Vi er så lidt utraditionelle og holder derfor en stor gourmetmiddag med 10 retter i deres Tree Top restaurant, men kun for os selv og vore forældre. De tager 600 kr. for en 5-retters gourmetmenu på normale dage, så det synes jeg egentlig er billigt, og vi har prøvesmagt maden, og den er rigtig god.

Men det kommer fuldstændig an på hvad du synes er vigtigst til dit bryllup (vi har fx fokus på maden), og hvor mange penge du er villig til at ofre på det. I  særdeleshed det sidste. Du skal sætte dit budget først, og derefter finde steder der matcher det, ellers kan du risikere at blive skuffet, hvis du forelsker dig i et hotel før du har lagt tallene rigtigt sammen.

Budgettet har vi styr på - derfor er mange steder valgt fra. Tak fordi du vil dele din oplevelse med os. Vi ved vi skal have ca 70 med, så det er ret nemt at finde ud af, om et sted er realistisk eller ej. Jeg mangler mere forslag til steder .-)

Men tak igen

Anmeld

22. februar 2013

lisbethita

GUSO skriver:

Puha...ej det er ALT for dyrt. Jeg næger at ruinere mig for et bryllup, selvom du har helt ret - de steder er lige mig. Bryllupsrejsen har en ret høj prioritet og det er også lagt i budgettet. Såå....det er ikke let. Men sig til, hvis du finder på flere ideer :-)

STOR KRAMMER TIL DIG :-)

Anmeld

22. februar 2013

lisbethita

Asta&Alfred skriver:

Tillykke:-)

Det er ellers meget smukke omgivelser på Varna Palæet, men kan godt følge din tanke omkring flere fester på én gang.

På Norsminde kro lidt uden for Aarhus laver de rigtig lækker mad, men ved ikke hvordan deres festlokale ser ud. Kroen ligger lige ned til vandet, så det er et smukt sted.

En anden mulighed er Frederikshøj, som ligger tæt på Varna Palæaet. Deres mad er HELT fantastisk og der er den smukkeste udsigt fra store vinduer i deres ene lokale. Det eneste er at jeg kunne godt forstille mig at det kunne blive lidt dyrt, men det kan man jo undersøge:-)

Hmm...kender ikke stedet. Men ved det er samme ejer/forpagter, som har begge steder. Undersøger det da lige.

Vi skal se Varna på  søndag. Er spændt på at se, hvordan det er indenfor nu hvor jeg har løbet forbi stedet i mange mange år og kender stedet omkring ind og ud.

Tak for dit indlæg

Anmeld

22. februar 2013

Malene76

lisbethita skriver:

Hej piger,

Som overskriften siger, så skal jeg GIFTES til næste år. YAAAY!!!!!

Vi bor på Fyn og har mødt hinanden, da vi begge boede i Århus. Og vi har virkeligt kigget på så mange steder. SUK....og vi kan ikke finde ud af, hvor dælen det skal være. Vi kender selv mange steder på fyn, hvor Lykkesholm er favoritten indtil videre.

Vi overvejer også Århus, fordi det var DER vi mødte hinanden. Der har vi kig på Varna Palæet, men da der kan være ret mange fester på mange tid, ved jeg sgu ikke om det er en god ide. Det er ellers smukt.

Er der nogen, der har et par gode forslag? Som I kan se, så er vi ikke så kritiske med, hvor det skal være.

Gode forslag modtages gerne ! Og kender I de to nævnte steder, så giv gerne jeres tilbagemelding på stederne.

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!

Hejsa..

Tillykke med det kommende bryllup.  Vi holdt vores bryllup lige uden for Ry på Knudhule ferie og kursuscenter. De har en del hytter som vi også lejede til vores gæster. Det ligger lige ned til en sø og der er super hyggeligt. Maden var SÅ lækkert og alt klappede. Der er intet jeg kunne ønske mig anderledes.

Håber I får en dejlig dag uanset hvor I holder det.

KH Malene

Anmeld

29. marts 2013

Fotograf Nikolaj Grundtvig

Hvis I kommer til at mangle en fotogradf så kommer jeg gerne om det enten er Fyn eller Århus i holder det.. ( er selv fra fyn men køre i hele landet)

Tjek gerne min hjemmeside 

http://dinbryllupsfotograf.com/

Rigtigt god påske

Hilsen Nikolaj

Anmeld

30. marts 2013

Studerendemor

lisbethita skriver:

Hej piger,

Som overskriften siger, så skal jeg GIFTES til næste år. YAAAY!!!!!

Vi bor på Fyn og har mødt hinanden, da vi begge boede i Århus. Og vi har virkeligt kigget på så mange steder. SUK....og vi kan ikke finde ud af, hvor dælen det skal være. Vi kender selv mange steder på fyn, hvor Lykkesholm er favoritten indtil videre.

Vi overvejer også Århus, fordi det var DER vi mødte hinanden. Der har vi kig på Varna Palæet, men da der kan være ret mange fester på mange tid, ved jeg sgu ikke om det er en god ide. Det er ellers smukt.

Er der nogen, der har et par gode forslag? Som I kan se, så er vi ikke så kritiske med, hvor det skal være.

Gode forslag modtages gerne ! Og kender I de to nævnte steder, så giv gerne jeres tilbagemelding på stederne.

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!

Hvis det ikke nødvendigvis skal være et slot eller en herregård, så ligger Christiansminde Hotel i Svendborg meget flot. I Århus området kan jeg særligt godt lide Norsminde Kro, de laver fin mad af gode råvarer, og Constansia 2, som ligger ved Brabrand sø på Stavtrup siden.

Ellers er der Broholm Slot i Gudme, som har nogle nærmest eventyrlige udendørs rammer og indretning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.