lisbethita skriver:
Hej piger,
Som overskriften siger, så skal jeg GIFTES til næste år. YAAAY!!!!!
Vi bor på Fyn og har mødt hinanden, da vi begge boede i Århus. Og vi har virkeligt kigget på så mange steder. SUK....og vi kan ikke finde ud af, hvor dælen det skal være. Vi kender selv mange steder på fyn, hvor Lykkesholm er favoritten indtil videre.
Vi overvejer også Århus, fordi det var DER vi mødte hinanden. Der har vi kig på Varna Palæet, men da der kan være ret mange fester på mange tid, ved jeg sgu ikke om det er en god ide. Det er ellers smukt.
Er der nogen, der har et par gode forslag? Som I kan se, så er vi ikke så kritiske med, hvor det skal være.
Gode forslag modtages gerne 

! Og kender I de to nævnte steder, så giv gerne jeres tilbagemelding på stederne.
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!
Hvis det ikke nødvendigvis skal være et slot eller en herregård, så ligger Christiansminde Hotel i Svendborg meget flot. I Århus området kan jeg særligt godt lide Norsminde Kro, de laver fin mad af gode råvarer, og Constansia 2, som ligger ved Brabrand sø på Stavtrup siden.
Ellers er der Broholm Slot i Gudme, som har nogle nærmest eventyrlige udendørs rammer og indretning.
Anmeld