Bryllup i Århus eller på Fyn...hvor? Nogen gode forslag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.443 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. februar 2013

lisbethita

Hej piger,

Som overskriften siger, så skal jeg GIFTES til næste år. YAAAY!!!!!

Vi bor på Fyn og har mødt hinanden, da vi begge boede i Århus. Og vi har virkeligt kigget på så mange steder. SUK....og vi kan ikke finde ud af, hvor dælen det skal være. Vi kender selv mange steder på fyn, hvor Lykkesholm er favoritten indtil videre.

Vi overvejer også Århus, fordi det var DER vi mødte hinanden. Der har vi kig på Varna Palæet, men da der kan være ret mange fester på mange tid, ved jeg sgu ikke om det er en god ide. Det er ellers smukt.

Er der nogen, der har et par gode forslag? Som I kan se, så er vi ikke så kritiske med, hvor det skal være.

Gode forslag modtages gerne ! Og kender I de to nævnte steder, så giv gerne jeres tilbagemelding på stederne.

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

lisbethita

lisbethita skriver:

Hej piger,

Vi bor på Fyn og har mødt hinanden, da vi begge boede i Århus. Og vi har virkeligt kigget på så mange steder. SUK....og vi kan ikke finde ud af, hvor dælen det skal være. Vi kender selv mange steder på fyn, hvor Lykkesholm er favoritten indtil videre.

Vi overvejer også Århus, fordi det var DER vi mødte hinanden. Der har vi kig på Varna Palæet, men da der kan være ret mange fester på mange tid, ved jeg sgu ikke om det er en god ide. Det er ellers smukt.

Er der nogen, der har et par gode forslag? Som I kan se, så er vi ikke så kritiske med, hvor det skal være.

Gode forslag modtages gerne ! Og kender I de to nævnte steder, så giv gerne jeres tilbagemelding på stederne.

ANYONE????????????????

Anmeld

19. februar 2013

tarkoflen

Hvis jeg boede på Fyn, så tror jeg, at jeg ville holde det der der er så mange slotte og herregårde i smukke omgivelser men jeg har ikke noget forslag til hvor det skulle være

Anmeld

20. februar 2013

Lene Unik

Ih hvor spændende med bryllups planlægning.

Jeg bor godt nok i nærheden af Aarhus, men har ikke nogen forslag i stil med Varna Palæet. Da vi selv blev gift havde vi meget få penge (studerende) og festen blev holdt i forsamlingshus. Ellers har jeg været til fester på kro-er som Nilles Kro, Pøt Mølle og lignende. Det "smukkeste" sted jeg har været til bryllup var på hotellet på Himmelbjerget.

Anmeld

20. februar 2013

lisbethita

Lene Unik skriver:

Ih hvor spændende med bryllups planlægning.

Jeg bor godt nok i nærheden af Aarhus, men har ikke nogen forslag i stil med Varna Palæet. Da vi selv blev gift havde vi meget få penge (studerende) og festen blev holdt i forsamlingshus. Ellers har jeg været til fester på kro-er som Nilles Kro, Pøt Mølle og lignende. Det "smukkeste" sted jeg har været til bryllup var på hotellet på Himmelbjerget.

Ok,....men tak for dine forslag alligevel. Jeg tror jeg kender det sted på himmelbjerget. I hvert fald har jeg selv været på et smukt sted netop der :-)

Tak igen

Anmeld

20. februar 2013

Lene Unik

lisbethita skriver:

Ok,....men tak for dine forslag alligevel. Jeg tror jeg kender det sted på himmelbjerget. I hvert fald har jeg selv været på et smukt sted netop der :-)

Tak igen

Det var så lidt.

Jeg kan ikke helt huske hvordan lokalerne var på Himmelbjerget (det er nogle år siden), men nemlig at det var et rigtig smukt sted - elsker Himmelbjerget.

Anmeld

20. februar 2013

lisbethita

Lene Unik skriver:

Det var så lidt.

Jeg kan ikke helt huske hvordan lokalerne var på Himmelbjerget (det er nogle år siden), men nemlig at det var et rigtig smukt sted - elsker Himmelbjerget.

Jaa...det gør jeg også :-) :-) Men sig til, hvis du kommer tanke om flere steder ;-)

Anmeld

22. februar 2013

asphodel

Vi holder bryllupsmiddag på Munkebjerg Hotel i Vejle. Vi er så lidt utraditionelle og holder derfor en stor gourmetmiddag med 10 retter i deres Tree Top restaurant, men kun for os selv og vore forældre. De tager 600 kr. for en 5-retters gourmetmenu på normale dage, så det synes jeg egentlig er billigt, og vi har prøvesmagt maden, og den er rigtig god.

Men det kommer fuldstændig an på hvad du synes er vigtigst til dit bryllup (vi har fx fokus på maden), og hvor mange penge du er villig til at ofre på det. I  særdeleshed det sidste. Du skal sætte dit budget først, og derefter finde steder der matcher det, ellers kan du risikere at blive skuffet, hvis du forelsker dig i et hotel før du har lagt tallene rigtigt sammen.

Anmeld

22. februar 2013

Asta&Alfred

lisbethita skriver:

Hej piger,

Tillykke:-)

Det er ellers meget smukke omgivelser på Varna Palæet, men kan godt følge din tanke omkring flere fester på én gang.

På Norsminde kro lidt uden for Aarhus laver de rigtig lækker mad, men ved ikke hvordan deres festlokale ser ud. Kroen ligger lige ned til vandet, så det er et smukt sted.

En anden mulighed er Frederikshøj, som ligger tæt på Varna Palæaet. Deres mad er HELT fantastisk og der er den smukkeste udsigt fra store vinduer i deres ene lokale. Det eneste er at jeg kunne godt forstille mig at det kunne blive lidt dyrt, men det kan man jo undersøge:-)

Anmeld

22. februar 2013

CaWi

Sidste år var vi til bryllup i Middelfart. Flot stor kirke (kan ikke huske hvad den hedder, men den ligger nede til havnen.
Selve festen blev holdt på Hindsgavl slot. Rigtig flot have, med udsigt over vand, gode store lokaler (vi var 90 mener jeg) rigtig god service, super lækker mad, og lækre værelser. Både i ny moderne stil og lidt ældre stil.

Et sted jeg klart vil anbefale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.