Sygeplejestuderende i psykiatrien -HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.467 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. februar 2013

sne190810

Godaften

Jeg er sygeplejestuderende, og skal til at ønske hvor jeg kunne tænke mig at få mulighed, for at komme hen i klinik.

Jeg syntes det er lidt svært, eftersom jeg ikke rigtig har nogen erfaringer el. viden omkring de forskellige afdelinger rundt omkring, så ville høre fra jer som enten selv har været i klinik, arbejder eller har arbejdet i psykiatrien.

Hvad kan i anbefale?  Hvad kan i evt. IKKE anbefale?

Jeg har været inde på www.kurh.dk og læse om de forskellige steder, men kunne nu godt tænke mig at høre fra nogle som selv har stået i det arbejdsmæssigt.

Jeg bor i København, hvis det er relevant

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Lady Marion <3

sne190810 skriver:

Godaften

Jeg er sygeplejestuderende, og skal til at ønske hvor jeg kunne tænke mig at få mulighed, for at komme hen i klinik.

Jeg syntes det er lidt svært, eftersom jeg ikke rigtig har nogen erfaringer el. viden omkring de forskellige afdelinger rundt omkring, så ville høre fra jer som enten selv har været i klinik, arbejder eller har arbejdet i psykiatrien.

Hvad kan i anbefale?  Hvad kan i evt. IKKE anbefale?

Jeg har været inde på www.kurh.dk og læse om de forskellige steder, men kunne nu godt tænke mig at høre fra nogle som selv har stået i det arbejdsmæssigt.

Jeg bor i København, hvis det er relevant

Jeg er assistent elev på Geronto .. Da jeg fik den var jeg mere end grædefærdig  Men det er egentligt ret godt og lærerigt ,, God mulighed for at følge en masse ECT forløb , de sygepl. studerende er glade for det også ..

Anmeld

19. februar 2013

sne190810

Lady Marion <3 skriver: