Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er der ikke længe til, at min datter fylder 4 år. Gode forslag til ønsker tages imod med kys-hånd. Hun har masser af dukketing, barbiedukker, så det ønsker hun sig ikke. Evt. nogen gode spil.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarHvidovre skriver: Så er der ikke længe til, at min datter fylder 4 år. Gode forslag til ønsker tages imod med kys-hånd. Hun har masser af dukketing, barbiedukker, så det ønsker hun sig ikke. Evt. nogen gode spil.
MissMaria skriver: Vi har næsten lige været til 4 års fødselsdag - vi gav Pixi alfabetet - det var et stort hit...
Vi har næsten lige været til 4 års fødselsdag - vi gav Pixi alfabetet - det var et stort hit...
Perfekt gave. Jeg kendte det slet ikke, men skal helt sikkert på ønskesedlen. Tak
Busytown-spillet er genialt! (langt brætspil til at lægge på gulvet)
Anbefales.
brætspillet "vildkatten" eller hvad med nogle bøger? Totte eller Lotte serien ?
blomst84 skriver: brætspillet "vildkatten" eller hvad med nogle bøger? Totte eller Lotte serien ?
Vi har Vildkatten og det er et kæmpe hit. God ide med bøgerne. De kommer også fluks på. Tak
Ciss skriver: Busytown-spillet er genialt! (langt brætspil til at lægge på gulvet) Anbefales.
Det kendte jeg ikke, men er fluks kommet på ønskesedlen. Tak
MoarHvidovre skriver: Perfekt gave. Jeg kendte det slet ikke, men skal helt sikkert på ønskesedlen. Tak
Spil:Kattens pyjamasHit the hatUno juniorUno muhBilledelotteri med SmølferFrugthavenLille Storm spil
Herhjemme spiller vi rigtig meget og min datter på 3 er vild med disse spil
Ellers kunne det være:Ting til dukkehusLego (de små, ikke Duplo)Børnebøger af Jakob Martin Strid
Trine
Brams skriver: Spil:Kattens pyjamasHit the hatUno juniorUno muhBilledelotteri med SmølferFrugthavenLille Storm spil Herhjemme spiller vi rigtig meget og min datter på 3 er vild med disse spil Ellers kunne det være:Ting til dukkehusLego (de små, ikke Duplo)Børnebøger af Jakob Martin Strid Trine
Tusinde tak for foreslag til nye spil - det er bare perfekt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128