Vi er knuste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Krussedulle

frk1991 skriver:

Det gør vi også,  hun sagde bare det kunne nå og ske inden vi kom til det, da jeg har haft brunt udflåd i 14 dage

Åh altså

Føler virkelig med dig! Håber at du kan få den udskrabning hurtigst muligt!

Det er ikke sjovt at vente på!

Vores spire gik til i uge 14, og jeg fik heldigvis en tid samme dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

frk1991

helle85 skriver:

hvordan kan det værer at du er blevet sendt hjem nå de ved at det er gået til?? ved de at det selv kommer ud.

det vigtigst du skal have i tænkerne er at det ikke lever er fordi der er noget alvoligt galt med det og at koppen der for selv afstøder det.

jeg ved godt det er svært men det hjalp for mig at tænker på det i de aller hårdeste perioeder og at der er mange det sker for første gang.

Hun spurgte om hun skulle skrive til sygehuset så jeg kunne blive indlagt og få en udskrabning eller om jeg ville have det ud selv, men vi var begge helt målløse og i chok, vi kunnr slet ikke tage stilling til det nu.vi havde lige brug for at komme hjem og indse det vi har snakket igennem og jeg vil have en udskrabning hurtigst muligt, så vi kan ligge det bag os og snakke om det uden jeg har vores spir i maven 

Anmeld

19. februar 2013

frk1991

Krussedulle skriver:

Åh altså

Føler virkelig med dig! Håber at du kan få den udskrabning hurtigst muligt!

Det er ikke sjovt at vente på!

Vores spire gik til i uge 14, og jeg fik heldigvis en tid samme dag..

håber at få en tid torsdag, der har min kæreste fri

Gør det ondt?

Anmeld

19. februar 2013

helle85

frk1991 skriver:

Hun spurgte om hun skulle skrive til sygehuset så jeg kunne blive indlagt og få en udskrabning eller om jeg ville have det ud selv, men vi var begge helt målløse og i chok, vi kunnr slet ikke tage stilling til det nu.vi havde lige brug for at komme hjem og indse det vi har snakket igennem og jeg vil have en udskrabning hurtigst muligt, så vi kan ligge det bag os og snakke om det uden jeg har vores spir i maven 

okay på den måde og kan godt forstå at i var i chok

Anmeld

19. februar 2013

Anne Marie

Er ked af det på dine vegne. Jeg har også selv prøvet en spontan abort sidste år. Jeg fandt trøst i at det formodentlig var fordi der var noget galt med fosteret så det ikke kunne leve. Ved ikke om det kan hjælpe dig lidt i bearbejdelsen, men det hjalp i hvert tilfald mig meget at erkende at det højst sandsynligt var derfor.

Anmeld

19. februar 2013

Krussedulle

frk1991 skriver:

håber at få en tid torsdag, der har min kæreste fri

Gør det ondt?

Nej, jeg syntes overhovedet ikke at det gjorde ondt! Heller ikke bagefter!

Man bliver jo lagt i fuld narkose, og det hele er overstået på 20 min!

Anmeld

19. februar 2013

frk1991

Anne Marie skriver:

Er ked af det på dine vegne. Jeg har også selv prøvet en spontan abort sidste år. Jeg fandt trøst i at det formodentlig var fordi der var noget galt med fosteret så det ikke kunne leve. Ved ikke om det kan hjælpe dig lidt i bearbejdelsen, men det hjalp i hvert tilfald mig meget at erkende at det højst sandsynligt var derfor.

Det er også sådan jeg tænker. min kæreste var meget nede da han var sikker på det er hans skyld, han har slem astma og allergi. men forklarede ham at det er bare noget der sker nogen gange og at det ikke er nogens skyld. 

Finder trøst i at der var noget galt med det, så det ikke kunne leve, og det ikke er os der er problemet

Anmeld

19. februar 2013

frk1991

Krussedulle skriver:

Nej, jeg syntes overhovedet ikke at det gjorde ondt! Heller ikke bagefter!

Man bliver jo lagt i fuld narkose, og det hele er overstået på 20 min!

okay, så man er ikke som sådan indlagt, altså i dage? man kommer hurtigt hjem igen?

Anmeld

19. februar 2013

lineog4

Et kæmpe kram til jer 

Anmeld

19. februar 2013

frk1991

lineog4 skriver:

Et kæmpe kram til jer 

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.