Vi er knuste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

DKTiha

øv hvor er det bare uretfærdigt.

Nu har jeg selv mistet en del gange, og mit startede som alm. pletblødning først brunt og efter et par dage mere friskt blod også fik jeg pludselig mange smerter og masser af blødning.. og ellers, må du holde øje og blive scannet til de kan se det ude, hvis ikke vil jeg selvfølgelig håbe at de enten giver dig en udskrabning eller en pille behandling så du kan komme af med det så du ikke bliver syg i underlivet...

Håber du hurtigt kommer op igen, det skide hårdt uanset hvad andre siger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Krussedulle

frk1991 skriver:

Vi var til scanning i dag (uge 9+5) og hjertet slog ikke :-( hun kunne fortælle at det døde i uge 8 ca. Jeg har haft brun udflåd de sidste 14 dage, derdor fik vi en scanning. Men hun sagde at det kunne komme ud når som helst. Om en time en dag osv. hvordan følte i som har prøvet det kom af sig selv? Jeg har haft murren og mens stikken i underlivet de sidste 2 dage og ubehag i maven. Ikle dicideret ondt, men meget ubehag.

Jeg ville egentlig bare vide om det tyder på det snart kommer eller?

Mvh 

Det gør mig ondt at I har mistet jeres lille spire

Har ikke så meget forstand på spontane aborter, jeg troede faktisk bare at man fik en kirurgisk abort, når det blev opdaget til en scanning.. (MA- missed abortion) Det gjorde jeg for 3 år siden

Sender dig et kæmpe

Anmeld

19. februar 2013

LinLin

Jeg begyndte at bløde (havde et par timer senere også mens lignende smerter) da jeg var 11+o. Vagtlægen sendte mig videre til scanning som viste at fosteret var gået til omkring uge 8

Jeg fik nogle stikpiller med hjem for at hjælpe kroppen med at udstøde det sidste og skulle så til tjek på sygehuset en uge senere....

Kan så fortælle at jeg blev gravid igen tre uger senere! (og fødte en velskabt dreng)

Anmeld

19. februar 2013

frk1991

helle85 skriver:

du skal lige have et da jeg ved hvor hård det er

jeg har selv aborteret for ca 7/8 årsiden.

jeg begyndt at bløde og fik ondt og en underlig fornemmelse i maven, som gjorde at jeg vise hvad der var ved at ske og så et par dage efter om natten, fik jeg kanon ondt i maven, også gik jeg på toiletet hvor jeg bløde en del også tører jeg mig og kiggede på parpiret og der lå der en klump jeg godt kunne fornemme var fosteret.

håber ikke det er for meget. kan stadig huske det til trods for at det er så mange år siden

så hvis du har andre spørgsmål, så skal jeg nok svar

Det er slet ikke for meget. Jeg vil hellere vide hvad jeg har i "vente", og vil bare gerne have det kapitel overstået, så vi kan starte på en frisk  så tusinde tak for svar. Har det lidt ligesom op til mens i maven lige nu. Og sådan har det været siden i går.

Anmeld

19. februar 2013

frk1991

DKTiha skriver:

øv hvor er det bare uretfærdigt.

Nu har jeg selv mistet en del gange, og mit startede som alm. pletblødning først brunt og efter et par dage mere friskt blod også fik jeg pludselig mange smerter og masser af blødning.. og ellers, må du holde øje og blive scannet til de kan se det ude, hvis ikke vil jeg selvfølgelig håbe at de enten giver dig en udskrabning eller en pille behandling så du kan komme af med det så du ikke bliver syg i underlivet...

Håber du hurtigt kommer op igen, det skide hårdt uanset hvad andre siger..

Min kæreste ringer og får en tid til udskrabning imorgen. Vi fik vagttelefonnummeret på hebde der scannede mig og hun sagde vi bare skulle ringe når vi havde tænkt det igennem med udskrabning. Vi følte begge vi lige skulle hjem og sluge det. Jeg har det bare underligt i maven lige nu, så ville bare høre nogle erfaringer

Anmeld

19. februar 2013

Babydrøm

frk1991 skriver:

Vi var til scanning i dag (uge 9+5) og hjertet slog ikke :-( hun kunne fortælle at det døde i uge 8 ca. Jeg har haft brun udflåd de sidste 14 dage, derdor fik vi en scanning. Men hun sagde at det kunne komme ud når som helst. Om en time en dag osv. hvordan følte i som har prøvet det kom af sig selv? Jeg har haft murren og mens stikken i underlivet de sidste 2 dage og ubehag i maven. Ikle dicideret ondt, men meget ubehag.

Jeg ville egentlig bare vide om det tyder på det snart kommer eller?

Mvh 

Sender en masse  til jer 

Anmeld

19. februar 2013

frk1991

Krussedulle skriver:

Det gør mig ondt at I har mistet jeres lille spire

Har ikke så meget forstand på spontane aborter, jeg troede faktisk bare at man fik en kirurgisk abort, når det blev opdaget til en scanning.. (MA- missed abortion) Det gjorde jeg for 3 år siden

Sender dig et kæmpe

Det gør vi også,  hun sagde bare det kunne nå og ske inden vi kom til det, da jeg har haft brunt udflåd i 14 dage

Anmeld

19. februar 2013

frk1991

DAs mor skriver:

Jeg begyndte at bløde (havde et par timer senere også mens lignende smerter) da jeg var 11+o. Vagtlægen sendte mig videre til scanning som viste at fosteret var gået til omkring uge 8

Jeg fik nogle stikpiller med hjem for at hjælpe kroppen med at udstøde det sidste og skulle så til tjek på sygehuset en uge senere....

Kan så fortælle at jeg blev gravid igen tre uger senere! (og fødte en velskabt dreng)

Tak for den skønne solskinshistorie

Anmeld

19. februar 2013

DKTiha

frk1991 skriver:

Min kæreste ringer og får en tid til udskrabning imorgen. Vi fik vagttelefonnummeret på hebde der scannede mig og hun sagde vi bare skulle ringe når vi havde tænkt det igennem med udskrabning. Vi følte begge vi lige skulle hjem og sluge det. Jeg har det bare underligt i maven lige nu, så ville bare høre nogle erfaringer

det os helt iorden, du skal være velkommen til at skrive privat hvis du har brug for det.

Anmeld

19. februar 2013

helle85

frk1991 skriver:

Det er slet ikke for meget. Jeg vil hellere vide hvad jeg har i "vente", og vil bare gerne have det kapitel overstået, så vi kan starte på en frisk  så tusinde tak for svar. Har det lidt ligesom op til mens i maven lige nu. Og sådan har det været siden i går.

hvordan kan det værer at du er blevet sendt hjem nå de ved at det er gået til?? ved de at det selv kommer ud.

det vigtigst du skal have i tænkerne er at det ikke lever er fordi der er noget alvoligt galt med det og at koppen der for selv afstøder det.

jeg ved godt det er svært men det hjalp for mig at tænker på det i de aller hårdeste perioeder og at der er mange det sker for første gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.