faren vil ik kendes ved barnet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

Sweet1978

linda2009 skriver:

Så længe sagen kører, er der intet afgjort, men når sagen afgøres skal han betale med tilbagevirkende kraft. Se disse link hvor reglerne står beskrevet
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=1555
https://www.personregistrering.dk/index.php?id=81

Mvh.
Linda 23+6

Enig, det var lige præcis det jeg ville skrive, har lige været igennem det og det tog i vores tilfælde 1½ år før sagen var afgjort så fik ca. 25000 på engang. Selv nu hvor han ved han er faren vil han ikke se hende, men det er jo hans tab. Hun har fået en god bonus far (familie) som elsker hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Valle81

Elskermiinsøøn! skriver:

hej

jeg ville lige høre. nu har faren til mit barn sagt han ikk vil kendes ved det og ha boldprøver!. mit spørsmål er så, imens den sag køre. får man så ikk bønepenge osv??

Hejsa

Faderen til min datter ønskede heller ikke at være en del af vores liv,og ønskede en faderskabssag. inden jeg fødte søgte jeg ved kommunen om at få faderskabsbidrag udbetalt hver måned af dem ind til sagen var afsluttet. Det var intet problem.

Da sagen blev afsluttet, og han var faderen osv, blev regningen tilsendt til ham , og så skulle han betale kommunen og ikke mig. Jeg får stadig faderskabsbidraget af kommunen, da jeg ikke ønskede at skulle indrive pengene af ham, og kommunen sørger så for at få pengene af ham.

Så umiddelbart skal du ikke vente på at få pengene til sagen er afsluttet, det gjorde jeg i hvert fald ikke

Anmeld

20. juni 2009

Elskermiinsøøn!

Valle81 skriver:

Hejsa

Faderen til min datter ønskede heller ikke at være en del af vores liv,og ønskede en faderskabssag. inden jeg fødte søgte jeg ved kommunen om at få faderskabsbidrag udbetalt hver måned af dem ind til sagen var afsluttet. Det var intet problem.

Da sagen blev afsluttet, og han var faderen osv, blev regningen tilsendt til ham , og så skulle han betale kommunen og ikke mig. Jeg får stadig faderskabsbidraget af kommunen, da jeg ikke ønskede at skulle indrive pengene af ham, og kommunen sørger så for at få pengene af ham.

Så umiddelbart skal du ikke vente på at få pengene til sagen er afsluttet, det gjorde jeg i hvert fald ikke

mange tak men ved ik hvad han har gang han siger han prøve og snyde med boldprøver osv men han vil ikk fortælle mere

Anmeld

20. juni 2009

Valle81

Elskermiinsøøn! skriver:

mange tak men ved ik hvad han har gang han siger han prøve og snyde med boldprøver osv men han vil ikk fortælle mere

Snyde det kan han ikke.

Han får tilsendt en tid, hvor han skal møde op,udebliver han underretter det sted han skal møde op statsamtet, og han vil i sidste ende blive hentet af politiet og slæbt med til at få taget blodprøve.

Så bare rolig det kan han ikke,han skal nok komme til at stå til ansvar.

Dernæst vil jeg bare sige, at du kan ringe til borgerservice i den kommune du bor i, og så hjælper de dig, De sendte papirerne til mig, som jeg skulle bruge i forbindelse med at søge om faderskabs bidrag. Du kan jo også søge om ordinært og ekstraordinært børnetilskud,som er godt 2500 ekstra hver kvartal.

Så sådan ser det ud:

Faderskabsbidrag hver måned; ca 1100 kr
Børnescheck hver 3 måned: ca 3800
Ordinært og ekstraordinært hver 3 måned: 2500

Håber du finder ud af det

Anmeld

20. juni 2009

Elskermiinsøøn!

Valle81 skriver:

Snyde det kan han ikke.

Han får tilsendt en tid, hvor han skal møde op,udebliver han underretter det sted han skal møde op statsamtet, og han vil i sidste ende blive hentet af politiet og slæbt med til at få taget blodprøve.

Så bare rolig det kan han ikke,han skal nok komme til at stå til ansvar.

Dernæst vil jeg bare sige, at du kan ringe til borgerservice i den kommune du bor i, og så hjælper de dig, De sendte papirerne til mig, som jeg skulle bruge i forbindelse med at søge om faderskabs bidrag. Du kan jo også søge om ordinært og ekstraordinært børnetilskud,som er godt 2500 ekstra hver kvartal.

Så sådan ser det ud:

Faderskabsbidrag hver måned; ca 1100 kr
Børnescheck hver 3 måned: ca 3800
Ordinært og ekstraordinært hver 3 måned: 2500

Håber du finder ud af det

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.