Sassy teething feeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Maja_4000

Vi havde sådan en - ikke lige den der model , men det er også snart to år siden til Caroline .. Og den var desværre ikke et hit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Maja88

Har brugt dem på arbejdet og må ærligt indrømme jeg synes de er sååååååå ulækre

Anmeld

19. februar 2013

FamilenStorm

MorDk skriver:

Nogle der har erfaring med dem?

Jeg har lige købt sådan 2 stk. idag i Babysam nemlig. Sys de virker smarte, men er de nu også det?

Kiggede godt på dem da de lige var kommer frem..

Kan godt se den gode ide i dem, men tænker bare det lidt går ud over stimuleringen i munden..

Da Alberte var lille fik hun gnave stykker og det gik helt fint.. Så når vi engang når så lang med mindstemanden tror jeg vi bare gør det samme..

Men er nu stadig spændt på at høre din oplevelse med dem, så håber der kommer en opdatering når de er afprøvet :-)

Anmeld

19. februar 2013

Laulund87

Vi har haft dem og det er noget værre bras.. De er ikke til at holde for baby, der skal et stort stykke i der lige nøjagtig passer med nettet ellers sidder baby med alt for meget net i munden, de bliver ulækre osv osv. Så jeg synes det var et dårligt køb

Anmeld

19. februar 2013

Miss Church

MorDk skriver:

Ja ... det er det! HAr dog ikke prøvet dem endnu da Freya stadig er på mos/grød... men tænker hun i løbet af denne kommende månede skal prøve med et lille stykke banan i

Jeg synes faktisk det virkede rigtig smart. Men om det fungere i praksis, det er jeg spændt på Du må lige give en update når i har afprøvet dem 

Anmeld

19. februar 2013

MorDk

Miss Church skriver:

Jeg synes faktisk det virkede rigtig smart. Men om det fungere i praksis, det er jeg spændt på Du må lige give en update når i har afprøvet dem 

Altså vi brugte den jo ikke med vores søn... MEN han fik ofte noget galt i halsen - fordi han var en lille grovæder

Anmeld

19. februar 2013

MorDk

Laulund87 skriver:

Vi har haft dem og det er noget værre bras.. De er ikke til at holde for baby, der skal et stort stykke i der lige nøjagtig passer med nettet ellers sidder baby med alt for meget net i munden, de bliver ulækre osv osv. Så jeg synes det var et dårligt køb

Ok... ja jeg må drage mine egen erfaring og så må jeg komme med en update på et senere tidspunkt. Men tak for dit input

Anmeld

19. februar 2013

MorDk

FamilenStorm skriver:

Kiggede godt på dem da de lige var kommer frem..

Kan godt se den gode ide i dem, men tænker bare det lidt går ud over stimuleringen i munden..

Da Alberte var lille fik hun gnave stykker og det gik helt fint.. Så når vi engang når så lang med mindstemanden tror jeg vi bare gør det samme..

Men er nu stadig spændt på at høre din oplevelse med dem, så håber der kommer en opdatering når de er afprøvet :-)

JA det med stimuleringen har jeg også tænkt på. Ærligt så tror jeg heller ikke vi får dem brugt særlig meget. Men tænkte at nu ville jeg prøve at se hvad det var. Og jeg sys generelt der produceres alt for meget "crap" til babyer...

Anmeld

19. februar 2013

Laulund87

MorDk skriver:

Ok... ja jeg må drage mine egen erfaring og så må jeg komme med en update på et senere tidspunkt. Men tak for dit input

Ja den ville jo ikke eksistere hvis ikke den fungerede for nogen

Anmeld

19. februar 2013

MorDk

Baby2påvej skriver:

Det bliver vist en must have

Tror mange mødre tænker sådan om mange ting til babyer... men hold op der findes meget "crap" Men nu prøver vi liiige disse af også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.