Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogle der har erfaring med dem?
Jeg har lige købt sådan 2 stk. idag i Babysam nemlig. Sys de virker smarte, men er de nu også det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Nogle der har erfaring med dem? Jeg har lige købt sådan 2 stk. idag i Babysam nemlig. Sys de virker smarte, men er de nu også det?
Hvad er det?
Er det dem til frugt? Dem har jeg nemlig kigget på
Lullaby skriver: Hvad er det?
Det er sådan nogle "net" du kan putte frisk frugt og evt. kogt frugt i som baby kan smage/spise (smagsoplevelser) uden at få det galt i halsen...
Miss Church skriver: Er det dem til frugt? Dem har jeg nemlig kigget på
Ja ... det er det! HAr dog ikke prøvet dem endnu da Freya stadig er på mos/grød... men tænker hun i løbet af denne kommende månede skal prøve med et lille stykke banan i
Baby2påvej skriver: Hvad måtte du smide for sådan to ?? Tror da Anemone skal have sådan nogen til når sommeren står for døren.
Hvad måtte du smide for sådan to ?? Tror da Anemone skal have sådan nogen til når sommeren står for døren.
100 kr mener jeg det var ??
(husker det ik lige for købte også andre ting)
altså elna (6 måneder og uden tænder) får bare lov at sidde med et stykke æble eller peberfrugt eller et stykke brød... og frugten har hun fået lov at sidde med i snart 2 måneder og der er altså ik set noget...
http://www.kaereboern.dk/sassy-teething-feeder/
49 kr. i kærebørn
MorDk skriver: 100 kr mener jeg det var ?? (husker det ik lige for købte også andre ting)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128