Motivation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Lady Marion <3

Kloster skriver:

Ja nemlig... Vil være en lækker, naturlig, feminim og frodig kvinde.

Nu er jeg 36 år - bliver 37 år i år. Jeg er for længst færdig med børn og nu handler det om mig... Jeg vil være en lækker kvinde for mig selv, min mand, en flot mor og et forbillede for de kvinder, der har brug for mine råd og ideer.

Jeg skal ikke være en str 36, jeg skal bare være helt alm flot og velplejet. Jeg skal udstråle et godt sind, dejligt humør og en naturlig ballance i livet...

Halleluja.......................

Og amen ,,  har det på præcis samme måde ,, mon vi er på vej i panik alder   ha ha ,, det er super fedt at være nået hertil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Tag til lægen og få målt din fedtprocent! Hvis du er tyndfed, så bare lad som om, at det fedt kan ses. At være tyndfed er jo som at være overvægtig

nysgerrighed - hvad skal ens fedt procent være hvis man betegnes som tyndfed

Anmeld

19. februar 2013

Dinna88

Kloster skriver:

Åh ja... God motivation.... Bruger jeg faktisk også, uden rigtig at tænke over det...

Jeg vil være sund og rask. Jeg vil forebygge livsstilssygdomme og jeg vil være god ved min krop og mit sind.

Tror ikke, der er nogen som helst, der ønsker sygdomme, men når jeg tænker på, hvad varieret sund kost og god jævnlig motion gør ved krop og sind, ja så tvivler jeg på, jeg nogensinde bliver overvægtig igen og slipper mit ugentlige motion.

Vil aldrig nogensinde give slip på min krop igen og bare lade det stå til. Dér var jeg ikke god ved mig selv på nogen som helst måder...

Det er jo bare fantastisk, at du er kommet dertil! Det er nemlig en af mine største skrække. Det er noget nemmere at leve et lidt mere usundt liv som ung, da vi jo har godt immunforsvar og stærke knogler f.eks. Men ens krop begynder jo at blive træt på et tidspunkt!

Jeg kommer aldrig til at slippe det heller. Men har det så godt af det

Anmeld

19. februar 2013

Dinna88

Anonym skriver:

nysgerrighed - hvad skal ens fedt procent være hvis man betegnes som tyndfed

Du kan læse lidt her:

http://www.fitness-guide.dk/tyndfed/ Jeg synes det er UTROLIGT spændende. Og så er der overraskende få, der ved noget om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.