Motivation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
13 svar
2 synes godt om
19. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvordan holder I jeres motivation når I skal tabe jer?? 

Jeg syns virkelig det er svært... Jeg er faktisk ikke overvægtig men har taget noget på og så spiser jeg altså bare virkelig usundt men kan bare ikke lade vær...

Så fortæl fortæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Kloster

Motivation er forskelligt fra person til person, men det der hjalp mig var drømmen om at se bestemt ud.

Det var at kunne passe det tøj, jeg gerne ville. Jeg ville ikke have flæsket til at hænge ud over kantan af bukserne ell skulle blive ved med at gå størrelser op i arbejdstøj.

Jeg fandt et billede af en berømt person på nettet, hvor jeg virkelig godt kan lide hendes stil. Det fandt jeg frem nogle gange og drømte.

Jeg vejede og skrev desuden alt mad/drikke ind i vægttab.nu og havde en meget klar idé om, hvad jeg kom i munden også supplerede jeg godt med motion.

Jeg er ikke på projekt vægttab mere, da jeg har accepteret min vægt efter et minus på 7½ kg, hvor jeg er tilfreds tilfreds... Nu er jeg på peojekt vedligeholdelse af vægttabet. Og det fungere godt, for jeg var på en livsstilsændring, så alle ændringerne hænger bare ved. Jeg spiser nærmest det samme nu, som jeg gjorde, da jeg skulle tabe mig. Og det fungere så fint...

Anmeld

19. februar 2013

Dinna88

Min største motivation er at leve længe uden at være svag. 

Jeg er ikke overvægtig, jeg er faktisk okay muskuløs af min størrelse. Derudover tager jeg IKKE på, selvom jeg spiser usundt. Det har jeg aldrig gjort.

Men man kan være tyndfed, hvilket jeg er meget obs på. Jeg vil så gerne leve længe og være frisk til at se mine oldebørn og nyde dem Det er en kæmpe faktor for mig, når nu jeg ikke kan bruge vægtstigning 

Anmeld

19. februar 2013

Dinna88

Jeg er ikke overvægtig, jeg er faktisk okay muskuløs af min størrelse. Derudover tager jeg IKKE på, selvom jeg spiser usundt. Det har jeg aldrig gjort.

Men man kan være tyndfed, hvilket jeg er meget obs på. Jeg vil så gerne leve længe og være frisk til at se mine oldebørn og nyde dem Det er en kæmpe faktor for mig, når nu jeg ikke kan bruge vægtstigning 

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

tyndfed - det er helt sikkert mig hvilket jo er ret skidt men syns bare jeg har så svært ved at motivere mig selv

Anmeld

19. februar 2013

Lady Marion <3

Samme motivation som kloster ,, ville være en lækker 40 årig  har tabt 11 kg mangler 2 kg  .... jeg er 174 cm og vil med på 63 kg ..

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Motivation er forskelligt fra person til person, men det der hjalp mig var drømmen om at se bestemt ud.

Det var at kunne passe det tøj, jeg gerne ville. Jeg ville ikke have flæsket til at hænge ud over kantan af bukserne ell skulle blive ved med at gå størrelser op i arbejdstøj.

Jeg fandt et billede af en berømt person på nettet, hvor jeg virkelig godt kan lide hendes stil. Det fandt jeg frem nogle gange og drømte.

Jeg vejede og skrev desuden alt mad/drikke ind i vægttab.nu og havde en meget klar idé om, hvad jeg kom i munden også supplerede jeg godt med motion.

Jeg er ikke på projekt vægttab mere, da jeg har accepteret min vægt efter et minus på 7½ kg, hvor jeg er tilfreds tilfreds... Nu er jeg på peojekt vedligeholdelse af vægttabet. Og det fungere godt, for jeg var på en livsstilsændring, så alle ændringerne hænger bare ved. Jeg spiser nærmest det samme nu, som jeg gjorde, da jeg skulle tabe mig. Og det fungere så fint...

ja det er den livstilsændring jeg har brug for at blive motiveret til Og tillykke med vægttabet - det er sejt gjort

Anmeld

19. februar 2013

Kloster

Dinna88 skriver:

Åh ja... God motivation.... Bruger jeg faktisk også, uden rigtig at tænke over det...

Jeg vil være sund og rask. Jeg vil forebygge livsstilssygdomme og jeg vil være god ved min krop og mit sind.

Tror ikke, der er nogen som helst, der ønsker sygdomme, men når jeg tænker på, hvad varieret sund kost og god jævnlig motion gør ved krop og sind, ja så tvivler jeg på, jeg nogensinde bliver overvægtig igen og slipper mit ugentlige motion.

Vil aldrig nogensinde give slip på min krop igen og bare lade det stå til. Dér var jeg ikke god ved mig selv på nogen som helst måder...

Anmeld

19. februar 2013

Kloster

Lady Marion <3 skriver:

Samme motivation som kloster ,, ville være en lækker 40 årig  har tabt 11 kg mangler 2 kg  .... jeg er 174 cm og vil med på 63 kg ..

Ja nemlig... Vil være en lækker, naturlig, feminim og frodig kvinde.

Nu er jeg 36 år - bliver 37 år i år. Jeg er for længst færdig med børn og nu handler det om mig... Jeg vil være en lækker kvinde for mig selv, min mand, en flot mor og et forbillede for de kvinder, der har brug for mine råd og ideer.

Jeg skal ikke være en str 36, jeg skal bare være helt alm flot og velplejet. Jeg skal udstråle et godt sind, dejligt humør og en naturlig ballance i livet...

Halleluja.......................

Anmeld

19. februar 2013

Dinna88

Anonym skriver:

tyndfed - det er helt sikkert mig hvilket jo er ret skidt men syns bare jeg har så svært ved at motivere mig selv

Tag til lægen og få målt din fedtprocent! Hvis du er tyndfed, så bare lad som om, at det fedt kan ses. At være tyndfed er jo som at være overvægtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.