av for fanden.!! nogle der har oplevet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

ja det var fordi der var et så stort pres på min blære, eller fordi den sad i klemme, og så kunne jeg ikke tømme den helt.. det gjorde bare avs!

ej. det lyder bestemt ikke rart..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Victoriasmor88

Sådan som du beskriver, havde jeg det i en periode under min graviditet. Det var ikke hver nat, men hos mig var det "bare" krampe. Det var SÅ skrækkeligt at blive vækket på den måde, og min kæreste blev forskrækket hver gang. 

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Prinsesse2ben skriver:

Sådan som du beskriver, havde jeg det i en periode under min graviditet. Det var ikke hver nat, men hos mig var det "bare" krampe. Det var SÅ skrækkeligt at blive vækket på den måde, og min kæreste blev forskrækket hver gang. 

Ja. jeg syntes det her virker som mere end bare en krampe.

det starter med at gøre ondt ved skambenet og lysken. Voldsomt ondt. Også giver det nærmest stød hele vejen gennem låret og ud i knæet..

forstår godt din kæreste blev forskrækket. Gjorde min også. Det gjorde voldsomt ondt

Anmeld

20. februar 2013

Tona

Anonym skriver:

I nat og i går nat oplevede jeg noget virkelig mærkeligt.

Jeg sover på siden og i går nat vågnede jeg pludselig af en meget voldsom smerte i venstre side under bukse kanten. Ligemeget hvordan jeg vente og drejede mig og mine ben så gjorde det ondt helt ud i benet.

Jeg har før haft ligmentsmerter og tænkte det nok var det. Men denne her smerte var ligmentsmerter x 8.
Jeg begyndte faktisk at tude.

Det samme skete i nat..der var jeg dog vågen da det startede og det gjorde ligeså modbydeligt ondt og føltes som om for kom stød helt oppe fra underlivet og ud i venstre ben..
Gik dog hurtigere over de natten før.

Nogle der kan nikke genkendels til dette?
Jeg er i 3trim,

Jeg er i uge 38 i morgen og jeg har også de der ture. For mit vedkommende skyldes det bækkenløsning kombineret med at barnet nu står med hovedet ned i bækkenet.

Det gør modbydeligt ondt.

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Jeg er i uge 38 i morgen og jeg har også de der ture. For mit vedkommende skyldes det bækkenløsning kombineret med at barnet nu står med hovedet ned i bækkenet.

Det gør modbydeligt ondt.

av det lyder altså ikke rart.

jeg er ikke ligeså langt henne..men baby kan måske godt ligge langt nede med hovedet også køre rundt og ramme nerver som jeg læste herinde

Anmeld

20. februar 2013

Tona

Anonym skriver:

av det lyder altså ikke rart.

jeg er ikke ligeså langt henne..men baby kan måske godt ligge langt nede med hovedet også køre rundt og ramme nerver som jeg læste herinde

Altså hvis de smerter du har skyldes bækkenløsning så kan de opstå alene af den årsag meget tidligere end det jeg oplever nu. Altså det jeg mener er at det ikke behøver at være kombineret med at barnets hovede står ned i bækkenet. Ud over det så oplever mange, især førstegangsfødende at barnet står med hovedet nede i bækkenet længe før jeg oplever det nu. Med min datter (første fødsel) stod hun med hovedet nede i bækkenet allerede på et tidspunkt i 8 måned. Det er så også utroligt tidligt, men kan altså ske.

Anmeld

20. februar 2013

naomi

Anonym skriver:

I nat og i går nat oplevede jeg noget virkelig mærkeligt.

Jeg sover på siden og i går nat vågnede jeg pludselig af en meget voldsom smerte i venstre side under bukse kanten. Ligemeget hvordan jeg vente og drejede mig og mine ben så gjorde det ondt helt ud i benet.

Jeg har før haft ligmentsmerter og tænkte det nok var det. Men denne her smerte var ligmentsmerter x 8.
Jeg begyndte faktisk at tude.

Det samme skete i nat..der var jeg dog vågen da det startede og det gjorde ligeså modbydeligt ondt og føltes som om for kom stød helt oppe fra underlivet og ud i venstre ben..
Gik dog hurtigere over de natten før.

Nogle der kan nikke genkendels til dette?
Jeg er i 3trim,

Jeg har af og til ligamentsmerter, hvor jeg simpelthen begynder at græde. Det hiver, stikker og spænder så meget! Og andre gange gør de ikke så ondt. Tror det er helt normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.