av for fanden.!! nogle der har oplevet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. februar 2013

Anonym trådstarter

I nat og i går nat oplevede jeg noget virkelig mærkeligt.

Jeg sover på siden og i går nat vågnede jeg pludselig af en meget voldsom smerte i venstre side under bukse kanten. Ligemeget hvordan jeg vente og drejede mig og mine ben så gjorde det ondt helt ud i benet.

Jeg har før haft ligmentsmerter og tænkte det nok var det. Men denne her smerte var ligmentsmerter x 8.
Jeg begyndte faktisk at tude.

Det samme skete i nat..der var jeg dog vågen da det startede og det gjorde ligeså modbydeligt ondt og føltes som om for kom stød helt oppe fra underlivet og ud i venstre ben..
Gik dog hurtigere over de natten før.

Nogle der kan nikke genkendels til dette?
Jeg er i 3trim,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

I nat og i går nat oplevede jeg noget virkelig mærkeligt.

Jeg sover på siden og i går nat vågnede jeg pludselig af en meget voldsom smerte i venstre side under bukse kanten. Ligemeget hvordan jeg vente og drejede mig og mine ben så gjorde det ondt helt ud i benet.

Jeg har før haft ligmentsmerter og tænkte det nok var det. Men denne her smerte var ligmentsmerter x 8.
Jeg begyndte faktisk at tude.

Det samme skete i nat..der var jeg dog vågen da det startede og det gjorde ligeså modbydeligt ondt og føltes som om for kom stød helt oppe fra underlivet og ud i venstre ben..
Gik dog hurtigere over de natten før.

Nogle der kan nikke genkendels til dette?
Jeg er i 3trim,

jeg blev faktisk indlagt med de smerter og i venstre side.. men jeg er jo så kun i uge 7 håber på alt er som det skal være

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

jeg blev faktisk indlagt med de smerter og i venstre side.. men jeg er jo så kun i uge 7 håber på alt er som det skal være

Kunne de så give svar på hvad det var?

Syntes godt nok det mærkeligt har aldrig oplevet noget lignende.
Jeg tudet og skreg så kæresten vågnet.

Hvis det er ligmentsmerter er de i hvert fald milde dem jeg har oplevet før

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

19. februar 2013

Mettefpigen

Har oplevet det massere af gange i underlivet og det var fordi bassen lagde sig til rette :-)

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Har oplevet det massere af gange i underlivet og det var fordi bassen lagde sig til rette :-)

altså gjorde klar til at sætte sig fast/ligge med hovedet ned af?

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Min læge snakkede om bækkenløsning..men har ikke tid til at se mig i denne uge..

men tænker at her i 3 trimester er det vel meget normalt at der sker lidt ved bækkenet

Anmeld

19. februar 2013

Maise

kunne forestille mig at det er hovedet der har sat sig fast og så når baby drejer hovedet i bækkenet, så er det man ser sol, måne og stjerner. Led frygteligt af det i 3 trimester selv. Det kom mest når jeg slappede af om aftenen.

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Maise skriver:

kunne forestille mig at det er hovedet der har sat sig fast og så når baby drejer hovedet i bækkenet, så er det man ser sol, måne og stjerner. Led frygteligt af det i 3 trimester selv. Det kom mest når jeg slappede af om aftenen.

sol måne og stjerner..ja jeg tror faktisk det akkurat sådan jeg havde det. jeg skreg med åben mund og det hele og prøvede på ikke at vække manden. har aldrig oplevet noget lignende.

men er det normalt at opleve allerde i uge 32?

Anmeld

19. februar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Kunne de så give svar på hvad det var?

Syntes godt nok det mærkeligt har aldrig oplevet noget lignende.
Jeg tudet og skreg så kæresten vågnet.

Hvis det er ligmentsmerter er de i hvert fald milde dem jeg har oplevet før

ja det var fordi der var et så stort pres på min blære, eller fordi den sad i klemme, og så kunne jeg ikke tømme den helt.. det gjorde bare avs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.