Jeg er SÅ arrig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Man kan købe en scanning til mellem 500-800 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

ekebiv

Man kan købe en scanning til mellem 500-800 kr.

Det er skisme også mange penge

Anmeld

19. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det ved jeg jo godt, men derfor er det da stadig vigtigt at finde ud af hvor langt jeg er henne så jeg kan komme til alle de andre ting de tidspunkter jeg skal.

Det er jo ikke en livstruende situation, og man kan ikke bare skubbe andre bag i køen af den grund, så jeg synes ikke, der er grund til panik eller vrede. 

Jeg var cirka halvvejs i min tredje graviditet, da det viste sig, jeg var en måned længere henne end antaget, og det har jo ikke som sådan nogle alvorlige konsekvenser. 

Anmeld

19. februar 2013

Kief31

http://www.graviditetsscanning.dk/priser/ 400 kr, hvis det er så vigtigt at vide NU, er det vel ikke dyrt..

Anmeld

19. februar 2013

Troldemommi

Jeg syntes du virker lidt krævende, skal vi ikke bare være glade for den service der bliver tildelt os gravide, jeg syntes alle scanninger er en gave for forældrene, og i de fleste tilfælde er de jo ganske unødvendige, jeg syntes da der er mange langt vigtigere ting vores sundhedssystem skal bruges til.

så hvis jeg var dig ville jeg lige slappe lidt af, din baby er garenteret helt perfekt og ingen af jer har godt af at du går rundt og er arrig

pøj pøj med graviditeten

Monica

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har fået en tid på torsdag.

Og nej, synes ikke jeg er krævende når jeg er blevet lovet noget!

Anmeld

19. februar 2013

Mother-love

Jeg synes du skal ringe til dem igen og fortælle at det er en termimsscanning. Du kan få nf scanning frem til 13+5 det var først der jeg fik nf scanningen nemlig.
Mn kan godt forstå at er sur over det. Det ville jeg også være.

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Jeg synes du skal ringe til dem igen og fortælle at det er en termimsscanning. Du kan få nf scanning frem til 13+5 det var først der jeg fik nf scanningen nemlig.
Mn kan godt forstå at er sur over det. Det ville jeg også være.

Har fået en tid på torsdag i stedet

Anmeld

19. februar 2013

baby012

Anonym skriver:

Sådan en scanning er jo dyr.

400 kom jeg a med  

ka det mange penge, men ellers må man jo finde sig i at der er lange ventetider på hospitaler .. 

Min kærestes farfar har ventet 3 måneder på en hjerteoperation han først får idag..

sådan er det med offentlige sygehuse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.