Jeg er SÅ arrig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
18 svar
9 synes godt om
19. februar 2013

Anonym trådstarter

Blev for halvanden uge henvist til en tidlig scanning fordi lægen tror jeg er længere henne end forventet.

Havde stadig ikke hørt noget og ringede til dem i fredags, hun lovede at hun ville sørge for at jeg fik en tid i denne uge.

Ringer så derop idag og har fået en tid i 11+! Det vil sige om over 2 uger!
Hvad nytter det så!? Så kan de sku ligeså godt lave NF den dag!

Ja undskyld, men er fandme sur og skuffet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

Blev for halvanden uge henvist til en tidlig scanning fordi lægen tror jeg er længere henne end forventet.

Havde stadig ikke hørt noget og ringede til dem i fredags, hun lovede at hun ville sørge for at jeg fik en tid i denne uge.

Hvorfor køber du så ikke en selv og får dem til at skønne hvor langt du er og giver lægen det

Anmeld

19. februar 2013

FogL

Anonym skriver:

Hvis du er længere henne end 11+ (som i 3-4 uger længere), så kan de vel ikke lave nf??

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Hvis du er længere henne end 11+ (som i 3-4 uger længere), så kan de vel ikke lave nf??

Nej, det jeg mener er at efter vores beregninger indtil videre skal jeg til NF der omkring.

Anmeld

19. februar 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Hvorfor prøver du ikke at ringe til dem (igen?), og høre om du kan komme til lidt før, eftersom det er en terminsscanning du skal have og ikke en NF.. Måske har de taget fejl?

Desuden kan man lave NF til man er 13+5 (mener jeg, at jeg fik at vide) - Blot en bonus info

Kh Mom

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvorfor prøver du ikke at ringe til dem (igen?), og høre om du kan komme til lidt før, eftersom det er en terminsscanning du skal have og ikke en NF.. Måske har de taget fejl?

Desuden kan man lave NF til man er 13+5 (mener jeg, at jeg fik at vide) - Blot en bonus info

Kh Mom

Okay.

Troede kun man kunne få den i uge 11+12 fik kr afvide da jeg ventede min søn.

Har skrevet en besked til min læge til at starte med, fordi hun skrev at det altså var en akut scanning fordi min livmoder er meget stor, så synes jeg ikke det kan være rigtigt at når jeg så kommer til har jeg ventet over 3 uger.

Anmeld

19. februar 2013

FogL

Anonym skriver:

Nej, det jeg mener er at efter vores beregninger indtil videre skal jeg til NF der omkring.

I know, men hvis du er 15+, kan de jo ikke gøre det..

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

I know, men hvis du er 15+, kan de jo ikke gøre det..

Det ved jeg jo godt, men derfor er det da stadig vigtigt at finde ud af hvor langt jeg er henne så jeg kan komme til alle de andre ting de tidspunkter jeg skal.

Anmeld

19. februar 2013

baby012

Hvad med at købe en scanning ? 

Så får du jo hurtigt svar.. 

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Hvad med at købe en scanning ? 

Så får du jo hurtigt svar.. 

Sådan en scanning er jo dyr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.