Hvordan går det, BM?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

linemus

Tænker på dig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Lene76

det sad jeg osse lige og tænkte på...... håber alt er vel

Anmeld

19. juni 2009

Siber

også mange tanker fra mig

Knus Siber

Anmeld

19. juni 2009

birgittemarie

Årh, hvor er I søde!

Det går heldigvis bedre. Jeg har ikke blødt i dag og jeg har heller ikke haft ondt i andet end ryggen i dag, så jeg begynder så småt at ånde lettet op igen...

Men puha for en forskrækkelse altså... Det behøver sgutte ske igen i denne graviditet!

Knus B

Anmeld

19. juni 2009

linemus

Det var dejligt. Nu håber jeg ikke, du oplever flere ubehageligheder i denne graviditet, for det fortjener du godt nok ikke. Stort knus!

Line 

Anmeld

19. juni 2009

birgittemarie

linemus skriver:

Det var dejligt. Nu håber jeg ikke, du oplever flere ubehageligheder i denne graviditet, for det fortjener du godt nok ikke. Stort knus!

Line 

Tusind tak allerdejligste Linemus. Du er sød, er du

Knus B, som BTW lige har købt sager til kager fra www.cakecraftshop.com og har bagt en mud cake, som skal beklædes med hjemmegjort figurmasse i morgen... Bare lige for at øve lidt før fødselsdagen.
Er du kommet videre med planerne om mariehønsene?

Anmeld

20. juni 2009

linemus

birgittemarie skriver:

Tusind tak allerdejligste Linemus. Du er sød, er du

Knus B, som BTW lige har købt sager til kager fra www.cakecraftshop.com og har bagt en mud cake, som skal beklædes med hjemmegjort figurmasse i morgen... Bare lige for at øve lidt før fødselsdagen.
Er du kommet videre med planerne om mariehønsene?

Eii, hvordan skal din kage se ud? Hvad har du købt?? Glæder mig til at se pics af hele forløbet (så husk det lige)

Det går ikke godt med mariehønsene Det strømmer ind med regninger for tiden, så jeg må desværre holde mig til den almindelige lagkage-slags. Jeg har dog lige for kort tid siden fået en idé om en kæmpe-lagkage. Hvis nu jeg selv bager bundene i en ovn-bradepande og skærer dem runde (el. i hjemmegjort kæmpeform), tror du så ikke det er muligt?

Men idéen med marollerne ligger stadig i baghovedet, så en dag, når jeg bli'r rig og berømt (eller bare får et job), slår jeg mig løs med sugarpaste og farver i lange baner. Så skal du bare se løjer

Anmeld

20. juni 2009

birgittemarie

linemus skriver:

Eii, hvordan skal din kage se ud? Hvad har du købt?? Glæder mig til at se pics af hele forløbet (så husk det lige)

Det går ikke godt med mariehønsene Det strømmer ind med regninger for tiden, så jeg må desværre holde mig til den almindelige lagkage-slags. Jeg har dog lige for kort tid siden fået en idé om en kæmpe-lagkage. Hvis nu jeg selv bager bundene i en ovn-bradepande og skærer dem runde (el. i hjemmegjort kæmpeform), tror du så ikke det er muligt?

Men idéen med marollerne ligger stadig i baghovedet, så en dag, når jeg bli'r rig og berømt (eller bare får et job), slår jeg mig løs med sugarpaste og farver i lange baner. Så skal du bare se løjer

Jamen, det blev slet ikke så dyrt, så måske kan du lave mariehøns alligevel... Jeg købte bare 10 forskelligee pastafarver og det blev 247,- så vidt, jeg husker med levering.
Sugarpasten kan laves selv af Marshmallows og flormelis og æggehvide - sig til, hvis du ikke selv har fundet opskriften.

Men ellers lyder det jo som en fremragende idé med kæmpelagkagen! Det er jeg sikker på sagtens kan lade sig gøre. Den bliver garanteret flot.
Jeg lavede forresten sådan nogle store bradepandebunde til NMsens dåb. Dem lod jeg bare forblive firkantede, men en rund én kunne være rigtig sej...
Hey! Har vist aldrig bragt pics af de dåbskager, fordi jeg aldrig fik et, hvor man kunne se fotoet ordentligt, men nu er det så længe siden, at det kan være ligemeget så here goes

Nøj, hvor blev de faktisk ikke særligt kønne! Jeg kan huske, jeg først blev færdig til at pynte dem kl. 2 natten før hendes dåb, så det figurmasse blev bare høvlet på med en forhammer. Men babyen er da smuk! Og billederne kostede ingenting!

Anmeld

20. juni 2009

ka li ja

ok jeg er bare nødt til at være med til det her!!!
hvad er sugarpaste? er det det man svøber om kagen(som jeg altid har troet var macipan)?
hvad skal man bruge for at komme igang???
hjææælp, jeg vil også bage sådan noget......

Anmeld

20. juni 2009

linemus

ka li ja skriver:

ok jeg er bare nødt til at være med til det her!!!
hvad er sugarpaste? er det det man svøber om kagen(som jeg altid har troet var macipan)?
hvad skal man bruge for at komme igang???
hjææælp, jeg vil også bage sådan noget......

Eiii, hvordan kunne du gå glip af den tråd?? Her er linket:  www.baby.dk/debat/20033pi1/moedre-juli/de-der-sukkerpaste-kager.aspx 
Så bliver du klogere

Ja, sugarpaste er til at svøbe om kagen. Det er vist nemmere at arbejde med end marcipan, som man også kan bruge. I linket er der et link til en opskrift, så man kan lave det selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.