Hvem vil lave Runes dåbskage... (Midt-vest jylland)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

Anasmor

Nu har jeg ikke set om nogen har tilbudt dig hjælp til kagen for ellers vil jeg gerne hjælpe dig.

Bor desværre i Middelfart, så hvis I får gæster hernedefra så kunne det være muligt

Jeg starter egen virksomhed op nu her d. 1-3-2013, så alle hygiejne faciliteter er overholdt, har hygiejne certifikat og forsikring på alle mine kager

Du skal være velkommen til at skrive til Stinna@hjertekagen.dk hvis jeg kan hjælpe dig

Kh Stinna <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

M&N

Anasmor skriver:

Nu har jeg ikke set om nogen har tilbudt dig hjælp til kagen for ellers vil jeg gerne hjælpe dig.

Bor desværre i Middelfart, så hvis I får gæster hernedefra så kunne det være muligt

Jeg starter egen virksomhed op nu her d. 1-3-2013, så alle hygiejne faciliteter er overholdt, har hygiejne certifikat og forsikring på alle mine kager

Du skal være velkommen til at skrive til Stinna@hjertekagen.dk hvis jeg kan hjælpe dig

Kh Stinna <3

Du laver SÅ flotte kager!!!!!

Anmeld

21. februar 2013

Muhmi

Anasmor skriver:

Kh Stinna <3

Jeg skal helt klart huske at have dig i baghovedet.. Dot D har tilbud hendes hjælp, hvis hun kan den dag.. Men hvis hun springer fra så skal jeg nok sige til...  

Anmeld

21. februar 2013

Muhmi

Anasmor skriver:

Kh Stinna <3

Wauw... Fik lige kigget dine kager igennem (Eller nogle af dem i hvert fald) og.. Wauw... Du er satme også god til det med kager... Jeg er pisse misundelig på jer der bare KAN det der

Anmeld

21. februar 2013

Anasmor

Muhmi skriver:

Jeg skal helt klart huske at have dig i baghovedet.. Dot D har tilbud hendes hjælp, hvis hun kan den dag.. Men hvis hun springer fra så skal jeg nok sige til...  

Helt i orden, og tak for rosen :-)

Anmeld

21. februar 2013

Anasmor

BabyWish2012 <3 skriver:

Du laver SÅ flotte kager!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.