Hvem vil lave Runes dåbskage... (Midt-vest jylland)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.547 visninger
25 svar
14 synes godt om
18. februar 2013

Muhmi

Til den 2. Juni??

Vi bor i Durup og skal bruge en speciel kage til Runes dåb.. Mange forskellige ønsker

Vi kører lige lidt vikingetema, men han skal ikke indvies i asetroen dog, selvom vi har leget med tanken.. MEN.. Derfor skal kagen jo være lidt speciel...

Det skal være en bautasten der står på andre mindre sten, nøjagtig ligesom på billedet...

I kanten af bautastenen skal der være det der flettenoget, ved ikke hvad det hedder. (Kig sidste tegning "a")

Og der skal rundt i kanten af de små sten være mos og de blomster som der er billede med af

Oven på stenen skal der stå "Rune" i runer og almindeligt Rune... Tænker (Rune * Rune)

Og nedenunder skal der stå D. 2/6-13.

Hvad siger i... Nogle der tør?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

banana3

Muhmi skriver:

Til den 2. Juni??

Vi bor i Durup og skal bruge en speciel kage til Runes dåb.. Mange forskellige ønsker

Vi kører lige lidt vikingetema, men han skal ikke indvies i asetroen dog, selvom vi har leget med tanken.. MEN.. Derfor skal kagen jo være lidt speciel...

Det skal være en bautasten der står på andre mindre sten, nøjagtig ligesom på billedet...

I kanten af bautastenen skal der være det der flettenoget, ved ikke hvad det hedder. (Kig sidste tegning "a")

Oven på stenen skal der stå "Rune" i runer og almindeligt Rune... Tænker (Rune * Rune)

Og nedenunder skal der stå D. 2/6-13.

Hvad siger i... Nogle der tør?

Jeg glæder mig til at se hvem der tør tage den opgave der sidder mange rigtig dygtige kage-koner derude

Anmeld

18. februar 2013

Kløver

Hvor fed en ide, men tror desværre det er alt alt for avanceret for mig

Men sikker på der er en herinde, som kan lave kagen efter dine ønsker

Anmeld

18. februar 2013

Muhmi

Skal lige siges at den blomst der er med, hedder "Skovsyre" og er en spiselig blomst, derfor behøver man faktisk ikke lave den, for de er fine som friske blomster på kagen... Derudover så er jeg også rigtig vild med de vilde stedmorblomster som også er spiselige... Dem må der også meget gerne være

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. februar 2013

Muhmi

Hvor fed en ide, men tror desværre det er alt alt for avanceret for mig

Men sikker på der er en herinde, som kan lave kagen efter dine ønsker

Det håber jeg virkelig også

Og tillykke med bryllupsdagen

Anmeld

18. februar 2013

Kløver

Muhmi skriver:

Det håber jeg virkelig også

Og tillykke med bryllupsdagen

God ide med de spiselige blomster, ved du hvor man får fat i den henne

Tusind tak, hvordan vidste du det er vores bryllupsdag i dag

Anmeld

18. februar 2013

Muhmi

Maja84 skriver:

God ide med de spiselige blomster, ved du hvor man får fat i den henne

Tusind tak, hvordan vidste du det er vores bryllupsdag i dag

Ja så behøver man nemlig ikke stå og rode med det og desuden vil det også give kagen et mere naturligt look, hvilket er et plus når temaet er sten osv

Jamen jeg er lidt synsk på det område faktisk... Og kunne simpelthen lige mærke...

Ej, jeg så din ticker 

Anmeld

18. februar 2013

Kløver

Muhmi skriver:

Ja så behøver man nemlig ikke stå og rode med det og desuden vil det også give kagen et mere naturligt look, hvilket er et plus når temaet er sten osv

Jamen jeg er lidt synsk på det område faktisk... Og kunne simpelthen lige mærke...

Ej, jeg så din ticker 

Haha ej ja den tænkte jeg da ikke lige over, må vist også få skiftet Daniels

Ville være så smukt til med de blomster, hvor bor i henne af, måske jeg kan lave kagen hvis ingen andre vil, skal måske bare lave en prøve først om jeg er dygtig nok

Anmeld

18. februar 2013

Muhmi

Maja84 skriver:

Haha ej ja den tænkte jeg da ikke lige over, må vist også få skiftet Daniels

Ville være så smukt til med de blomster, hvor bor i henne af, måske jeg kan lave kagen hvis ingen andre vil, skal måske bare lave en prøve først om jeg er dygtig nok

Hehe... Ja han har haft fødselsdag i et par dage efterhånden? heheh

Ja det ville være gudesmukt

Jamen vi bor i nærheden af Skive... Så ved ikke om det ikke er en tand for langt at skulle transportere en kage?

Anmeld

18. februar 2013

Kløver

Muhmi skriver:

Hehe... Ja han har haft fødselsdag i et par dage efterhånden? heheh

Ja det ville være gudesmukt

Jamen vi bor i nærheden af Skive... Så ved ikke om det ikke er en tand for langt at skulle transportere en kage?

7800 hm jo det er det nok den når jo nok at "tø" på vejen fra Fredericia

Ja men nu er det rettet, han kan jo ikke blive ved at have fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.