Uge 17, og skal op og tisse om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

banana3

LilleChelle skriver:

Glæd dig til baby kommer - så kommer du op flere gange om natten alligevel  

Jeg rendte på toilet flere gange om natten fra jeg var 6+ .. 

Men jeg drikker også RIGTIG meget om aftenen Og skal også på toilet nu hvor jeg ammer om natten  

Jeg vil meget heller stå op til babyen end til et toilet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

LilleChelle

banana3 skriver:

Jeg vil meget heller stå op til babyen end til et toilet

Haha :p bare tænk på at det er babys skyld at toilettet også skal besøges :p

Anmeld

18. februar 2013

M (:

banana3 skriver:

Jeg heldigvis ikke mærket til nogle trælse gener i graviditeten, men den sidste uge har jeg hver nat måtte op og tisse. Det er bare så træls ! Andre der døjer med at skulle op, og hvor længe varede det?

Der er ikke spor af en mave endnu, så jeg er jo godt klar over han ligger og trykker på det forskellige inde i underlivet

Jeg oplevede det også omkring uge 17, og tror det varede en lille måneds tid, og nu, hvor jeg er 34+, tisser jeg fortsat ikke om natten - kun hvis jeg har drukket meget i løbet af aftenen.. 

Anmeld

18. februar 2013

MomInTheMaking

banana3 skriver:

Jeg heldigvis ikke mærket til nogle trælse gener i graviditeten, men den sidste uge har jeg hver nat måtte op og tisse. Det er bare så træls ! Andre der døjer med at skulle op, og hvor længe varede det?

Der er ikke spor af en mave endnu, så jeg er jo godt klar over han ligger og trykker på det forskellige inde i underlivet

Fra uge 20 var jeg oppe hver nat for at tisse, og fra uge 30 var jeg oppe flere gange pga. Halsbrand og tissetrang + at jo større hun blev jo sværere var det at finde gode måder at sove på.:/

Anmeld

18. februar 2013

AnthonsMor

banana3 skriver:

Jeg har "døjet" siden uge 15.. Og har termin om 17 dage

Det bliver kun værre.. En af graviditetens smukke sider

Anmeld

18. februar 2013

Frk. Himmelblå

banana3 skriver:

Jeg har gjort det samtlige nætter under begge mine graviditeter :-(
(Ved godt, det ikke er det, du vil høre, sorry)

Anmeld

19. februar 2013

banana3

Jeg må heller forberede mig på at skulle op hver nat! Lade lyset være slukket, og bare lære at føle mig derud. Haha

Anmeld

19. februar 2013

Trekløver(:

Jeg er også oppe hver nat omkring 2-3 gange og tisse. Det er nok bare fordi din bebs trykker lidt på din blære  

Anmeld

19. februar 2013

StudPsyk

banana3 skriver:

Det varede indtil jeg havde født og lige fra jeg testede positiv. Sorry Haha! Håber det ikke bliver lige så slemt som mig. Er 34+0 i morgen, og det er ikke utænkeligt jeg er oppe at tisse mellem 4-7 gange om natten! (og jeg har ikke blærebetændelse!)

Anmeld

19. februar 2013

banana3

Janne T. skriver:

Det varede indtil jeg havde født og lige fra jeg testede positiv. Sorry Haha! Håber det ikke bliver lige så slemt som mig. Er 34+0 i morgen, og det er ikke utænkeligt jeg er oppe at tisse mellem 4-7 gange om natten! (og jeg har ikke blærebetændelse!)

Ej for pokker ! Det satme mange gange! Jeg krydser fingre for det ikke rammer mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.