Uge 17, og skal op og tisse om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
20 svar
2 synes godt om
18. februar 2013

banana3

Jeg heldigvis ikke mærket til nogle trælse gener i graviditeten, men den sidste uge har jeg hver nat måtte op og tisse. Det er bare så træls ! Andre der døjer med at skulle op, og hvor længe varede det?

Der er ikke spor af en mave endnu, så jeg er jo godt klar over han ligger og trykker på det forskellige inde i underlivet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

FrkZier

banana3 skriver:

Jeg heldigvis ikke mærket til nogle trælse gener i graviditeten, men den sidste uge har jeg hver nat måtte op og tisse. Det er bare så træls ! Andre der døjer med at skulle op, og hvor længe varede det?

Der er ikke spor af en mave endnu, så jeg er jo godt klar over han ligger og trykker på det forskellige inde i underlivet

jeg startede omkring 17+ med at stå op og tisse om natten, havde så et par uger hvor det var virkelig slemt - ca 5 gange pr nat!

nu hvor jeg er 29+5 er det 'bare' engang om natten

inden jeg var gravid var jeg ALDRIG oppe og tisse om natten, men er efterhånden så rutineret at jeg næsten gør det mens jeg stadig sover

Anmeld

18. februar 2013

Team Putte

banana3 skriver:

Det bøvlede jeg slet ik med gennem graviditeten, kun da jeg havde blærebetændelse så måske du skal tjekkes engang bare for at være sikker

Anmeld

18. februar 2013

Hailiesmom11

banana3 skriver:

Jeg er 9+1 i dag og har den sidste halvanden uge måttet op om natten dog er det også barn nr 2 vi venter.. men med vores datter startede det omkring uge 25 og blev ved indtil fødslen, et tip er ikke at drikke voldsomt meget om aftenen - specielt ikke kaffe og the da det kan værevanddrivende

Anmeld

18. februar 2013

Guldfisken

Åh, det er bare så træls! Jeg tror jeg var uge 7-8 stykker da jeg måtte give op og rende på toilettet gerne FLERE GANGE om natten!

Jeg lignede et omvandrende monster om dagen

Anmeld

18. februar 2013

banana3

FrkZier skriver:

jeg startede omkring 17+ med at stå op og tisse om natten, havde så et par uger hvor det var virkelig slemt - ca 5 gange pr nat!

nu hvor jeg er 29+5 er det 'bare' engang om natten

inden jeg var gravid var jeg ALDRIG oppe og tisse om natten, men er efterhånden så rutineret at jeg næsten gør det mens jeg stadig sover

Jeg tisser normalt heller aldrig om natten, og jeg har svært ed at falde i søvn med det samme igen når jeg har været oppe. Håber snart det er overstået! Her er det kun en gang om natten -kan slet ikke se mig ud af hvis vi kommer op på 5.. Åååhh ha !

Anmeld

18. februar 2013

banana3

Team Putte skriver:

Det bøvlede jeg slet ik med gennem graviditeten, kun da jeg havde blærebetændelse så måske du skal tjekkes engang bare for at være sikker

Ja! Det kunne da sagtens være jeg lige skulle det!

Anmeld

18. februar 2013

banana3

Guldfisken skriver:

Åh, det er bare så træls! Jeg tror jeg var uge 7-8 stykker da jeg måtte give op og rende på toilettet gerne FLERE GANGE om natten!

Jeg lignede et omvandrende monster om dagen

Hahaha - jeg håber det snart stopper, har så svært ved at falde i søvn efter jeg har været oppe

Anmeld

18. februar 2013

Guldfisken

banana3 skriver:

Hahaha - jeg håber det snart stopper, har så svært ved at falde i søvn efter jeg har været oppe

Håber da for dig, at det stopper så - eller, at du i det mindste bare vænner dig til det, så du kan falde hurtigt i søvn igen!

Anmeld

18. februar 2013

LilleChelle

banana3 skriver:

Glæd dig til baby kommer - så kommer du op flere gange om natten alligevel  

Jeg rendte på toilet flere gange om natten fra jeg var 6+ .. 

Men jeg drikker også RIGTIG meget om aftenen Og skal også på toilet nu hvor jeg ammer om natten  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.