En af glæderne ved at være alene med 2 små børn !! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

Anja

Glæden er nu, at jeg har en væg i mit køkken som er overtegnet med en rød farveblyant !!!

Jeg var i køkkenet, stod ved håndvasken for at ordne grøntsager til Esthers aftensmad, så jeg stod med ryggen til resten af køkkenet. Esther sidder og leger på legetæppen hende i det ene hjørne og jeg kan høre at Elias er hos hende, de hygger sig ....  og Elias hygger sig specielt meget, da han siger: "Moar  -  da da ! Se ! " Og drengen vil så stolt have mor til at se hans Picasso på væggen !!!

Nu har jeg vasket væggen med en våd klud, det røde går af, men håber så bare ikke at malingen også er forsvundet .....

Super dejligt, at være alene hjemme med 2 små .....det havde sgu været noget nemmere, hvis det havde været 3 for hvis Jonas havde været hjemme, så havde han jo råbt vagt i gevær og stoppet lillebror inden kunstværket blev så omfattende ....

Anja, der laver mad og spændt venter på at væggen tørre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Lene76

hehe jeg prøvede nogen ligende sidste weekend...... Viktor overmalede køleskabet og skuffen under med farvekridt..... og rigtig stolt se mor

men det ku heldigvis vaskes af.....

Anmeld

19. juni 2009

linemus

Øv, de er bare så lynhurtige, når man lige er ved noget andet. Forstår simpelthen ikke, hvorfor mødre ikke er bygget med øjne i nakken. Håber din væg er blevet god igen.

Anmeld

19. juni 2009

Muffinmus

he he, her var det blå kuglepen hen over vores fine lysegrå væk i forgårs..øv øv

Anmeld

20. juni 2009

Anja

Godmorgen   -   ja, her tager manden på job 05.40 og da står Esther og Elias også op   -  på en lørdag !!

Heldigvis er væggen helt fin nu, ingen skjolder eller noget

Anmeld

20. juni 2009

Loggidut

Ha ha...så kan i dælme lær det!

jeg har lært at gemme alt der kan farve op på et skab...men erfaring kommer altså ikke af ingen ting

lol

knus fra Sloggi, hvis søn engang malede det indvendige af et badekar med min Makeup-streg.

Anmeld

20. juni 2009

BellaT

Ha Ha Ha.  Døøøøøgtig!

Phillip har præsteret at tegne sig selv på den ene kind og ned af hagen og halsen med en kuglepen. Lige før sengetid. Så ville ikke begynde med noget skrubben, fordi han var træt.
Næste dag havde vi travlt om morgenen, så heller ingen skrubben der. Vi skulle i legestue. Så han gik rundt med en masse blå streger hele dagen. Altså, hvor så han ud...  De skar mig i øjnene..
Kan godt se at det er en fordel med 3 børn i den der situation. Bedre sladre-chancer..

Anmeld

20. juni 2009

Tynen

Ej, det er altså lidt sjovt
- Og man må altså godt grine lidt eftersom jeg kan læse at væggen ikke led ydeligere overlast efter stradbadserne...

Håber at du overlevede dagen idag på trods af de lidt for tidlige friske unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.