Hvornår fortalte i nyheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

LR85

Anonym skriver:

At i var gravide?

Det hiver i mig at fortælle folk det, efter det har taget os så lang tid (ingen ved vi har prøvet) vi har i forvejen børn og dette blir vores sidste

Men samtidig er jeg skrlkslagen for om alt er ok, og NF i uge 12,

men hvornår fortalte i?

Lige med det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Fenja09

At i var gravide?

Det hiver i mig at fortælle folk det, efter det har taget os så lang tid (ingen ved vi har prøvet) vi har i forvejen børn og dette blir vores sidste

men hvornår fortalte i?

Vi fortalte det til nærmeste familie og venner da vi fandt ud af at jeg var gravid dvs i uge 8  og "lige med det samme" - vi postede det dog først på Facebook efter NF scanningen.

/Fenja

Anmeld

18. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

At i var gravide?

men hvornår fortalte i?

Fortalte det til vores familier da vi fandt ud af det.. Vi havde snakket om at vente til efter NF, men jeg kom så i tanke om, at jeg ikke ville kunne skjule overfor f.eks. mine forældre i hvert fald, hvis noget skulle være gået galt.. Så derfor følte jeg mig nødsaget til at fortælle dem det, i stedet for at komme tudende hjem til mor og far en dag også først der fortælle det..

Men det var simpelthen også kun af den grund, ellers havde vi ventet til efter NF, og der fortalte vi det så til resten af familien og venner osv.

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Mange tak for svar, piger

Jeg tror vi fortæller det i weekenden (efter lægebesøg), jeg kan ikke skjule det, som skrevet før, blir jeg MONSTER-STOR i graviditeter, og alle spørger, "Undskyld, er du gravid?"

Jeg har altid været slank, nu har jeg kæmpe bule (er mega oppustet) og fiser konstant

Vil på Søndag være i uge 6

Anmeld

18. februar 2013

Alberte&Mor <3

Vores forældre og mine søskende i uge 6, mistede desværre kort efter.. Men har så haft go støtte bagefter! 

Anmeld

18. februar 2013

Kat2244

Stort tillykke!

Vi fortalte det til vores forældre da jeg var 6+4 

resten af familien + venner og bekendte fik det først afvide efter nf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.