Hvornår fortalte i nyheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fortalte i om graviditeten?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

927 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. februar 2013

Anonym trådstarter

At i var gravide?

Det hiver i mig at fortælle folk det, efter det har taget os så lang tid (ingen ved vi har prøvet) vi har i forvejen børn og dette blir vores sidste

Men samtidig er jeg skrlkslagen for om alt er ok, og NF i uge 12,

men hvornår fortalte i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Victoria2013

Vi fortalte det til familien da jeg var i uge 11 - en uge før NF

det havde godt nok også kriblet i mig om at fortælle det indtil da, men vi ville lige være lidt længere henne og lidt mere sikre - og så passede det lige med en weekend hvor vi så begge vores familier en uge inden NF, så det blev bare dér vi fortalte det

Anmeld

17. februar 2013

M (:

Anonym skriver:

At i var gravide?

Det hiver i mig at fortælle folk det, efter det har taget os så lang tid (ingen ved vi har prøvet) vi har i forvejen børn og dette blir vores sidste

men hvornår fortalte i?

Vi fortalte familien det efter NF og resten af verden få dage før MD (:

Anmeld

17. februar 2013

Mother-love

Vi ville også have ventet til efter nf. Men det kunne vi simpelthen bare ikke så vi fortalte det i uge 5

Anmeld

17. februar 2013

tankai

Anonym skriver:

At i var gravide?

men hvornår fortalte i?

vi fortalte min familieat vi prøvede inden, men venter med konens familie til efter 12. uge.

Anmeld

17. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

At i var gravide?

men hvornår fortalte i?

1 gang var vi lidt nervøse for reaktionerne vi var unge og havde ikke været kærester så længe,. Så først kort før nf!

2 og 3 gang, fortalte vi det med samme, fordi jeg bliver så dårlig og kaster op de første 14-20 uger

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

1 gang var vi lidt nervøse for reaktionerne vi var unge og havde ikke været kærester så længe,. Så først kort før nf!

2 og 3 gang, fortalte vi det med samme, fordi jeg bliver så dårlig og kaster op de første 14-20 uger

Det gør jeg heldigvis ikke (endnu) men mit problem er jeg blir KÆMPE, altså virkelig KÆMPE, når jeg er gravid

Og allerede nu ligner jeg en i uge 20, det er frygteligt for folk er begyndt at spørge

Vi har i forvejen 2, hvor da jeg ventede dem, troede folk hver gang at der var mindst tvillinger derinde, jeg blir ENORM HURTIGT

Anmeld

17. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Det gør jeg heldigvis ikke (endnu) men mit problem er jeg blir KÆMPE, altså virkelig KÆMPE, når jeg er gravid

Og allerede nu ligner jeg en i uge 20, det er frygteligt for folk er begyndt at spørge

Vi har i forvejen 2, hvor da jeg ventede dem, troede folk hver gang at der var mindst tvillinger derinde, jeg blir ENORM HURTIGT

Forstår godt dit dilemma..

Men altså jeg syntes da bare at I skal fortælle det
I kan jo altid nøjes med at fortælle det til de nærmeste nu, og så de resterende senere

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Forstår godt dit dilemma..

Men altså jeg syntes da bare at I skal fortælle det
I kan jo altid nøjes med at fortælle det til de nærmeste nu, og så de resterende senere

Ja, må vist li vende den med manden igen, for det er frygteligt at gå og holde på sådan noget også især når mine to nære veninder også er gravide.......

Håber og tror (også) at alt er ok, det har det været de sidste gange, så hvorfor ikke også nu

Anmeld

17. februar 2013

Benjamins'mor

Svigermor, svigerfar, + 2 svogere - 5+5 da jeg fik bekræftet ved lægen (samme dag jeg selv testede).
En veninde - 6+0 ca.
Min mor 7+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.