2 x kejsersnit, 3. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

Kamilla-m

norenberg skriver:

Jeg fik samme svar i aalborg og herning....at jeg godt måtte føde selv efter 2 kejsersnit....og man sagde engang også man ikke anbefalede flere graviditeter efter to kejsersnit det passer heller ikke længere statistikkerne siger der kun er minimal risiko for det springer op derfor er der kommet nye retningslinier....

en af mine veninder har fået 2 PKS i aalborg og fik i onsdags hendes nr 3 ved PKS også, der var heller ikke noget valg for hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Mumto3

Hvis du gerne vil føde selv, så må du godt!!!

der er skrevet meget om det på engelsk. Prøv at Google vb2c :-)

Anmeld

17. februar 2013

norenberg

Maja84 skriver:

Måske det giver håb om normal fødsel næste gang, hvad har du fået at vide ang igangsætning ?

Jeg skal sættes i gang 38+0 som jeg også blev ved barn nr 2

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Hvor tidligt fik du det af vide?

Jeg skal til læge på Tirsdag for at bekræfte graviditet (er der i uge 6), jeg er ikke i tvivl om graviditet, da jeg har taget 5 test a 3 forskellige mærker (sku li være sikker )

Tænker der om jeg allerede skal gøre opmærksom på 2 tidligere meget kompliceret kejsersnit, men stadig et ønske om at føde selv?

Anmeld

17. februar 2013

Kløver

norenberg skriver:

Må jeg spørge hvordan, synes der er stor uenighed om det er slet ikke, kun ballonudvidelse, ingen stikpiller eller hvad der må bruges, de kunne slet ikke blive enige på kolding og endte derfor med pks men havde valgt igangsættelse og alm fødsel hvis jeg der havde vidst jeg måtte blive sat igang

Anmeld

17. februar 2013

Nemesis

Fik allerede ved 2 ks af vide at fremtidige fødsler skulle ske ved ks.
Jeg fik dog også af vide der ikke er et max på ks, men hun anbefalede ikke at man fik 8 på den måde :-D

Jeg tror der er nogle retningslinjer for ks og alm. fødsel efter..MEN at det også afhænger af ens forhistorie. Hvorfor har man fået ks og har det været kompliceret osv.

Anmeld

17. februar 2013

norenberg

Anonym skriver:

Hvor tidligt fik du det af vide?

Jeg skal til læge på Tirsdag for at bekræfte graviditet (er der i uge 6), jeg er ikke i tvivl om graviditet, da jeg har taget 5 test a 3 forskellige mærker (sku li være sikker )

Tænker der om jeg allerede skal gøre opmærksom på 2 tidligere meget kompliceret kejsersnit, men stadig et ønske om at føde selv?

Vi snakkede om det på sygehuset til nf scanningen hvor jeg var til læge samtale bagefter

Anmeld

17. februar 2013

norenberg

Maja84 skriver:

Må jeg spørge hvordan, synes der er stor uenighed om det er slet ikke, kun ballonudvidelse, ingen stikpiller eller hvad der må bruges, de kunne slet ikke blive enige på kolding og endte derfor med pks men havde valgt igangsættelse og alm fødsel hvis jeg der havde vidst jeg måtte blive sat igang

De lavede hindeløsning to dage i træk inden og på selve dagen fik jeg taget fostervandet og 7 timer senere kom han til verden

Anmeld

18. februar 2013

AnthonsMor

norenberg skriver:

Det er ikke rigtig har fået kejsersnit første gang, anden gang alm og tredie gang kejsersnit....er nu gravid med nr 4 og skal føde normalt igen sa risikoen for at det springer op kun er 2 %....de er bare mere obs under fødslen og tager hurtigere en beslutning om akut kejsersnit hvis det ikke skrider frem som det skal....

Så er det jo godt, at det kun var noget jeg havde hørt

Anmeld

18. februar 2013

Kløver

norenberg skriver:

De lavede hindeløsning to dage i træk inden og på selve dagen fik jeg taget fostervandet og 7 timer senere kom han til verden

Uh måske jeg har mulighed for alm fødsel næste gang alligevel som jeg drømmer om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.